دایی: علی کریمی جزو بزرگان فوتبال ماست

علی دایی، سرمربی وقت پرسپولیس درمورد تقابل شاگردانش با دو چهره سابق این تیم گفته بود: کریمی و انصاری‌فرد جزو بزرگان فوتبال ما هستند و در فوتبال حرفه‌ای یک روز در کنار هم هستیم و یک روز مقابل هم.

۱۰ سال قبل و در چنین روزی، علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس در خصوص بازی مقابل تراکتور طی مصاحبه‌ای اظهار داشت: مطمئنا بازی بسیار سختی است ولی با این حال سعی می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می‌خواهیم لیگ را خوب شروع کنیم.

وی در خصوص تقابل با علی کریمی و کریم انصاری‌فرد، بازیکنان سابق پرسپولیس که پیراهن تراکتور را به تن کرده بودند، گفت: هر دو جزو بزرگان فوتبال ما هستند مخصوصا علی کریمی که هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است. فوتبال حرفه‌ای است؛ یک روز در کنار هم و یک روز مقابل هم. من فقط از جنبه فوتبال و ورزشی به این موضوع نگاه می‌کنم.

دایی در ادامه تاکید کرد: همه تیم‌ها برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند. ما هم با توجه به بازیکنان جوانی که به خدمت گرفته‌ایم و ۱۳ خروجی داشتیم، به زمان نیاز داریم تا بتوانیم تیم را هماهنگ کنیم و جوانان با شرایط تیمی و جو هواداران آشنا شوند. با شناختی که از بازیکنان جوان داریم مطمئن هستم آن‌ها خیلی زود خود را با تیم هماهنگ خواهند کرد و به ما کمک می‌کنند.

مصاحبه علی دایی در تاریخ ۲ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

دایی_ علی کریمی

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار