تفاوت پرسپولیس و استقلال با النصر و الهلال

در یک روز و در عرض چند ساعت خبر آمد که حساب دو باشگاه پرطرفدار کشور بسته شده است.

1- امروز دو خبر مشابه از پرسپولیس و استقلال داشتیم؛ اینکه حساب هر دو باشگاه برای چندمین بار بسته شده است!

2- پرسپولیس و استقلال هیچ‌کدام نتوانسته‌اند حتی یک مهاجم خارجی معمولی بخرند و اگر بخواهند بخرند هم باید با این مهاجم قرارداد ریالی ببندند!

3- پرسپولیس و استقلال هیچ‌کدام حتی نتوانسته‌اند برای آماده‌سازی خود به ترکیه بروند اما همین امروز النصر عربستان در ژاپن با پاری‌سن‌ژرمن بازی تدارکاتی برگزار کرد. 

4- پرسپولیس و استقلال همچنان یک ورزشگاه اختصاصی (ولو 10 هزار نفری) ندارند و برای بازی در ورزشگاه آزادی اجاره‌ای سنگین پرداخت می‌کنند. 

5- حتی شخص وزیر ورزش همین حالا به درستی نمی‌داند که مالک پرسپولیس و استقلال وزارت ورزش است یا وزارت اقتصاد؟

6- تا حالا شنیده‌اید که مثلاً حساب باشگاه النصر و الهلال یا حتی همین سپاهان و تراکتور خودمان بسته شود؟ چرا هر چه بدبختی در این فوتبال وجود دارد مال پرسپولیس و استقلال است؟ با مزه اینکه آبی‌ها به قرمزها می‌گویند حکومتی و قرمزها به آبی‌ها این عنوان را می‌دهند!

7- النصر با پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و تیم ملی ما با تاجیکستان و افغانستان! باور کنید صرف نظر از مسائل سیاسی، باید یک فرقی بین ما و عربستانی‌ها و ژاپنی‌ها و... باشد. بله، عربستان پول و ثروت بادآورده دارد اما اتاق فکرهای مفید هم دارد. تفکر ما این است که از فلان بانک دولتی پول بگیریم و بدهی‌های پرسپولیس و استقلال را بدهیم (تازه آن را هم دیر می‌دهیم تا استقلال از آسیا حذف شود!) ولی عربستانی‌ها از پیراهن رونالدو و بن‌زما میلیون‌ها دلار پول درمی‌آورند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار