زلاتان گل تاریخی‌اش را بازسازی کرد + عکس

زلاتان ایبراهیموویچ در دوران بازنشستگی‌اش هم سوژه‌های جالب توجهی برای طرفداران فوتبال دارد.

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سابق تیم ملی سوئد، دوران بازنشستگی‌اش را سپری می‌کند.

او که در طول دوران حرفه‌ای به دلیل اظهار نظرات و رفتارهای جالب در داخل و خارج از زمین فوتبال در کانون توجه بود، بار دیگر در فضای مجازی سروصدا کرد.

 زلاتان

زلاتان ویدیویی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده که در آن با ضربه آکروباتیک در قسمت کم عمق دریا به توپ ضربه می‌زند. ایبرا این ویدیو را با توضیح "جوان برای همیشه" منتشر کرده است.

این ضربه زلاتان برای طرفداران فوتبال یادآور ضربه استثنایی او در دیدار دوستانه سوئد و انگلیس بود. او با ضربه فراموش نشدنی آکروباتیک در فاصله بسیار زیاد از دروازه گل زد و دروازه خالی جو هارت را باز کرد.

  زلاتان

در آخرین روز فصل گذشته سری A، زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد که پس از یک دوره درخشان، بازنشسته می‌شود. ایبراهیموویچ به هواداران حاضر در ورزشگاه سن سیرو گفت: "وقت آن است که از فوتبال خداحافظی کنم، نه فقط از شما. اکنون احساسات زیادی وجود دارد، فورزا میلان و خداحافظ."

ایبراهیموویچ در سال 2019 به میلان بازگشت اما فصل گذشته این مهاجم به دلیل مصدومیت‌های مداوم به سختی فرصتی برای بازی پیدا کرد. ایبراهیموویچ بین سال‌های 2010 تا 2012 نیز برای میلان بازی می‌کرد. او همچنین سابقه حضور در آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد را هم دارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه