فیلمنامه قلیچ را بدهید قاسمخانی بنویسد!

بهروز رهبری‌فرد با ادبیاتی جالب و متفاوت در مورد خاطره وحید قلیچ صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

 روایت وحید قلیچ از جدایی مهدی هاشمی‌نسب، مخالفان زیادی دارد و حالا بهروز رهبری‌فرد به جدیدترین مخالف این روایت تبدیل شده است.

وحید قلیچ در مصاحبه خود گفته بود که برخورد زشت هاشمی‌نسب با یکی از دستیاران پروین و برخورد او (قلیچ) با مدافع سرخپوشان باعث دلخوری این بازیکن و در نهایت جدایی او شد.

رهبری‌فرد در این مورد می‌گوید: آقای قلیچ بزرگ و پیشکسوت ماست، اما همه حرف‌هایش اشتباه بود. من در آن اردو، در آن رستوران و سر آن میز شام بودم، چون من و مهدی [هاشمی‌نسب] یک جا می‌نشستیم. اصلا همچین چیزی نبود و اتفاقات دیگری باعث جدایی هاشمی‌نسب شد که اصلا ربطی به سفر ما نداشت.

کاپیتان سابق سرخپوشان ماجرا را اینطور توضیح می‌دهد: مربوط به محبوبیت زیاد هاشمی‌نسب بود. ما یک‌سری بودیم که وقتی وارد استادیوم می‌شدیم باید به نوبت تشویق می‌شدیم. مهدی آمد صدر و کار دستش داد. محبوبیت او زیاد می‌شد و علتش همین بود.

این قسمت از صحبت‌های رهبری‌فرد به نوعی اشاره به نقش بازیکنان محبوب پرسپولیس در سوق دادن هاشمی‌نسب و پروین به این تصمیم هم دارد که شاید برای اولین بار مطرح شده است.

 بهروز رهبری‌فرد

در ادامه رهبری‌فرد با کنایه به قلیچ که در آن دوره مربی گلرهای پرسپولیس بود می‌گوید: آقای قلیچ برای خودش یک سناریو ساخت و قشنگ هم تعریف کرد. اما حالا پیمان قاسمخانی و محسن چگینی بی‌کار هستند، بدهد آنها بنویسند و بسازند، یک سریال خوب در می‌آید.

مدافع پیشین قرمزها در پایان بار دیگر در پاسخ به سوالات پیرامون علت جدایی هاشمی‌نسب می‌گوید: داستانش چیزی که آقای قلیچ گفت نبود، داستانش همین است که گفتم، مهدی کمی محبوب شده بود و محبوبیت در ورزش ما جواب نمی‌دهد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه