تعویق دیدار استقلال با نفت آبادان بخاطر گرما؟

سرپرست تیم نفت آبادان به احتمال تعویق بازی با استقلال واکنش نشان داد.

 

موسی قنواتی در مورد آخرین وضعیت برگزاری دیدار نفت آبادان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان، اظهار داشت: به ما اعلام کرده‌اند امروز بعد از ظهر جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار می‌شود تا دیدارهای هفته اول تعیین تکلیف شود.

وی درمورد تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل گرمای هوا و شرایط خاص آبادان، گفت: دمای هوای آبادان صبح امروز حدود 45 درجه بود اما تا ظهر به حدود 50 درجه هم می‌رسد که این شرایط مناسب برگزاری یک بازی فوتبال نیست.

سرپرست تیم نفت آبادان درمورد اینکه آیا تیم استقلال برای سفر به آبادان هماهنگی‌های لازم را انجام داده یا سفرش را لغو کرده است، توضیح داد: این تیم پنجشنبه به آبادان می‌آید و هنوز این سفر را لغو نکرده است. استقلالی‌ها هم مثل ما منتظر تصمیم امروز سازمان لیگ هستند. قرار بود شب گذشته سازمان لیگ تصمیم بگیرد که به جمع بندی نرسیدند و به امروز بعد از ظهر موکول شد. احتمال تغییر یک هفته‌ای مسابقات وجود دارد.

قنواتی در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان تمایلی به تعویق بازی‌ها دارد، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند. این هفته با هفته آینده از لحاظ دما تفاوتی در آبادان وجود ندارد و برای ما بهتر است بازی‌ها زودتر برگزار شود. قرار گرفتن در کوران مسابقات برای نفت آبادان خیلی بهتر است.

وی درمورد آخرین وضعیت حضور 2 بازیکن عراقی جدید در تیم نفت، توضیح داد: فهد طالب، دروازه‌بان عراقی روز گذشته برای ما در بازی دوستانه به زمین رفت. 2 بازیکن دیگر نیز امروز یا فردا به آبادان می‌رسند و با تیم تمرین می‌کنند.

 

منبع: فارس
دیدگاه