جنگ سه ایرانی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا

ملی‌پوشان ایرانی برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی در آن عضویت دارد، دیروز، چهارشنبه، با بهره‌مندی از این مدافع راست ایرانی توانست به پیروزی در دیدار برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل آستانای قزاقستان دست پیدا کند و با برتری ۶ بر صفر در مجموع دو بازی، راهی دور نهایی این رقابت‌ها شود.

صادق محرمی که تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، برای حضور دوباره در این رقابت‌ها به همراه دینامو زاگرب کرواسی، باید در دو مسابقه پیاپی به مصاف آ ا ک آتن یونان برود؛ تیمی که مثل دینامو دارای ملی‌پوشان ایرانی است و همین مسئله تقابل دو تیم را جذاب‌تر می‌کند.

 دیناموزاگرب

یاران محرمی که در فصل اخیر لیگ یک کرواسی به قهرمانی دست پیدا کردند و در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا صعود بدون دردسر به مرحله نهایی داشتند، روز سه‌شنبه هفته آینده (هفدهم مردادماه) در ورزشگاه اوپاپ آرنای آتن باید مقابل تیم فوتبال آ ا ک یونان قرار بگیرند و به مصاف یاران میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی بروند.

آ ا ک آتن که در فصل اخیر در حضور احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی توانست به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان دست پیدا کند، هفته آینده میزبان تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی و یاران محرمی است و یک هفته بعد در تاریخ بیست و چهارم مردادماه در ورزشگاه ماکسیمیر جدال برگشت را برگزار می‌کند.

 دیناموزاگرب

در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به طور قطعی مهدی طارمی به همراه پورتو پرتغال و علیرضا جهانبخش به همراه فاینورد هلند به‌عنوان بازیکنان ایرانی حضور خواهند داشت، اما از بین میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی یا صادق محرمی نیز یک نفر به دور گروهی راه پیدا می‌کند و بازی خواهد کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه