پرسپولیس هنوز یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه پرداخت.

 

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم هنوز نیاز به جذب بازیکن برای تکمیل کادر نفراتش دارد.

گفتگو با این پیشکسوت سرخ پوشها را در ادامه می خوانید:

‌در چه پستی فکر می‌کنید پرسپولیس به بازیکن نیاز دارد؟

پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد و در این رابطه حتماً باید یک مهاجم ششدانگ را به خدمت بگیرد مهاجمی که تاپ بوده و در سطح بالایی قرار داشته باشد و در امر گلزنی بتواند به نوعی کار را برای پرسپولیس درآورد. خصوصاً در زمانی که تیم به لحاظ گلزنی به بن‌بست می‌خورد آن را از این بن‌بست خارج سازد و خیال سرمربی و هواداران تیم را از این بابت آسوده سازد.

‌در رابطه با جذب دروازه‌بان خارجی با وجود گلر خوبی که از تیم امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان پیوسته باز هم ضرورتی برای جذب دروازه‌بان برزیلی احساس می‌کنید؟

به هر حال وقتی ما گلر نمی‌سازیم حتماً باید گلری مانند رادو بخریم. تیم پرسپولیس هم به یک گلر دوم نیاز داشت از این‌رو در این مقطع باید یکی را جذب می‌کرد به همین دلیل هم هست که سرمربی احساس کرده باید یک دروازه‌بان برزیلی را به خدمت بگیرد. در رابطه با گلر دوم هم من معتقدم دروازه‌بانی که از تیم امید در تیم بزرگسالان حضور یافته سنگربان بدی نیست اما او باید بیشتر تجربه کسب کند و فعلاً دروازه‌بانی در حد سنگربان دوم نیست و باید تجربه بیشتری در بازی‌ها کسب کند. دروازه‌بانی حساس‌ترین پست است از این‌رو نیاز به استانداردهای خاصی دارد و سنگربانی که می‌خواهد به‌عنوان دروازه‌بان پرسپولیس بازی کند باید کم‌کم تجربه‌اش را اضافه کند. دروازه‌بانی مانند شکوری برای پرسپولیس خوب بود که به تیم هوادار پیوست.

‌جدا از دو پستی که گفتید پرسپولیس به بازیکن دیگری هم نیاز دارد؟

پرسپولیس به دفاع راست و چپ هم نیاز دارد مثلاً دیدیم زمانی که دانیال در دربی آسیب دید استرس داشتیم چون بازیکنی در حد او نداشتیم. در دفاع چپ هم به نظرم مانند دفاع راست بازیکن نیاز داریم.

‌در رابطه با بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل تیم اراکی چه صحبتی دارید که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد؟

به هر حال شروع فصل و کسب سه امتیاز آن خیلی مهم است که تیم به نوعی استارت قوی بزند و با استراتژی لازم وارد میدان شود و با حمایت هوادارانش شرایط خوبی را مقابل حریف رقم بزند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و توانسته شاکله خودش را حفظ کند و با بازی‌های تدارکاتی خوبی که برگزار کرده با شرایط خوبی رودرروی حریف قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل تیم اراکی هم مربی‌اش تغییر کرده و ساختار تیمی‌اش نیز تغییر یافته است از این‌رو فکر می‌کنیم شرایط خوبی مقابل تیم اراکی خواهیم داشت و با برنامه می‌توانیم به خواسته خودمان برسیم.

‌در رابطه با خط هافبک پرسپولیس با ابهاماتی که در رابطه با ادامه همکاری سرلک وجود دارد چه صحبتی دارید؟

اسدبیگی خوب است اما اگر میلاد نباشد حتماً باید به جای این بازیکن هم یک هافبک خیلی خوب جذب کنیم.

‌در رابطه با تیم‌های مدعی این فصل شانس قهرمانی پرسپولیس را چقدر می‌دانید؟

امسال تراکتور و سپاهان تدارکات خوبی داشته‌اند و خوب بازیکن گرفته‌اند اما با وجود این من فکر می‌کنم باز هم پرسپولیس مدعی‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ و جام حذفی است.

‌برای لیگ قهرمانان آسیا چقدر به موفقیت پرسپولیس امیدوارید؟

در آسیا انگیزه‌های زیادی داریم چون دو سال است که در این مسابقات حضور نداشتیم اما با وجود همین انگیزه بالا هم باز در آسیا مشکل داریم و برای موفقیت باید بهترین خودمان باشیم چون در غیر این صورت حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

 

منبع: ایلنا
دیدگاه