بارسلونا به من خیانت کرد

اسپورت امروز نوشت که فرانک کسیه از رفتاری که در بارسلونا با او شده به شدت ناراحت است و حس می‌کند به او خیانت شده است.

فرانک کسیه تنها یک سال پس از انتقالش به بارسلونا از این تیم جدا خواهد شد. کمتر کسی تصور می‌کرد هافبک ساحل عاجی که با اتمام قراردادش در میلان و با اصرار ژاوی راهی بارسا شد، تنها یک سال برای این باشگاه به میدان برود.

 او هرگز بازیکن ثابت نشد ولی گل دومی که در دقایق پایانی بازی برگشت لالیگا به رئال زد، نقش مهمی در حرکت بارسا به سمت قهرمانی داشت.

دو روز پیش فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، درباره آخرین تحولات از روند مذاکرات الاهلی و بارسلونا، در توئیتر خود نوشت که دو باشگاه در حال امضای تمام اسناد رسمی برای قرارداد فرانک کسیه هستند و بازیکن تست‌های پزشکی را در پاریس کامل می‌کند.

به این ترتیب الاهلی که پیش از این موفق به جذب ادوارد مندی، روبرتو فیرمینو، ریاض محرز و آلان سنت ماکسیمین شده بود، حالا قصد دارد از پنجمین خرید بزرگ تابستانی خود رونمایی کند.

دلخوری کسیه از بارسا و ژاویبارسلونا به من خیانت کرد 1

در همین رابطه امروز اسپورت نوشت که فرانک کسیه شدیدا از بارسلونا و ژاوی دلخور است و به اطرافیانش گفته که حس می‌کند به او خیانت شده است. او معتقد است برای بارسا حکم طعمه را داشته و او را رایگان جذب کردند تا یک سال بعد بتوانند با پول خوبی بفروشند. در واقع کسیه یکی از راه‌های درآمدزایی بارسلونا بوده که در سال‌های اخیر با مشکلات متعدد مالی دست به گریبان است.

 کسیه رویای بازی برای بارسا و حضور طولانی مدت در این تیم را داشت ولی در پایان فصل از سوی ژاوی در فهرست فروش گذاشته شد و چاره‌ای جز جدایی نداشت.

 

دیدگاه