افشاگری درباره استقلالی نشدن بازیکن اروپایی

هافبک اسپانیایی مد نظر جواد نکونام چند روز قبل از دست استقلال پرید

جواد نکونام از روزی که سرمربی استقلال شد، بابت جذب بازیکنان خارجی برنامه داشت و تاکید می‌کرد که حداقل باید ۳ فوتبالیست اروپایی بخرد و آنها را در کنار کوین یامگا قرار بدهد تا استقلال با قدرت بیشتری لیگ بیست و سوم را استارت بزند. در همین راستا او فهرست بازیکنان مورد نظرش را هم تهیه کرد ولی تا به امروز فقط منتظر محمد از عراق به جمع نفرات استقلال پیوسته و حتی تکلیف روبرتو تورس هم مشخص نیست! کار به جایی رسید که نکونام در نهایت عصبانیت روز دوشنبه مصاحبه کرد و مدعی شد بهتر است دیگر پیرامون بازیکنان خارجی حرفی نزند چون واقعاً اتفاق جدیدی در مورد جذب آنها صورت نگرفته است.

چرا پلانو استقلالی نشد؟

در رابطه با بازیکنان خارجی مد نظر استقلال شنیدیم چند روز قبل( در واقع بهتر است بگوییم حدود ۱۵ روز قبل ) جواد نکونام خواهان به خدمت گرفتن یک هافبک نفوذی اسپانیایی به نام پلانو شد و خواست تا باشگاه کار را دنبال کند اما طی روزهای گذشته خبر آمد که این بازیکن راهی فوتبال ایتالیا شده و حضورش در استقلال منتفی است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که با وجود بحث‌های غیر رسمی درخواست رسمی استقلال برای جذب این بازیکن حدوداً ۳۰ ساعت قبل از اینکه او به سوی ایتالیا پرواز کند،  اختیار خودش و مدیر برنامه‌هایش قرار گرفت و با توجه به دست به نقد بودن پیشنهاد ایتالیایی‌ها و فرصت بسیار کمی که پلانو برای مطالعه روی پیشنهاد استقلال داشت، قضیه عملاً منتفی شد.

بایگانی شدن درخواست نکونام؟

در رابطه با این پرونده اما مسئله دیگری را هم شنیدیم. بر اساس خبرهای غیر رسمی که در اطراف تیم به گوش می‌رسد، درخواست نکونام برای به خدمت گرفته شدن بازیکن مورد نظر 7 روز قبل از اینکه نامه استقلالی‌ها به دست مدیر برنامه های  هافبک اسپانیایی برسد، ارائه شده بود اما اگر قضیه صحت داشته باشد، باید اینطور گفت که  با مدیر برنامه‌های پلانو در این زمان صحبت نشد. البته مشخص نیست حتی اگر همان روزی که جواد نکونام خواهان جذب این فوتبالیست شد هم با او تماس می‌گرفتند،  بازیکن اسپانیایی حاضر به حضور در جمع آبی‌پوشان می‌شد یا خیر اما از قرار معلوم جواد نکونام بابت اینکه تیرش بابت این مسئله به سنگ خورده، بسیار ناراحت است.

 

دیدگاه