پرونده نیمار بسته شد !

رافا یوسته شایعات مربوط به بازگشت نیمار را تکذیب کرد و گفت به گمانه‌زنی‌ها دامن نمی‌زنند.

بارسا یکشنبه اولین بازی رسمی فصل خود در لالیگا را برابر ختافه پیش رو دارد در حالی که هنوز تکلیف ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز تمدیدی‌ها مشخص نیست. در عین حال شایعات بازگشت نیمار نیز به گوش می‌رسد.

 ژاوی + نیمار

رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا، در پاسخ به سوالی درباره احتمال آمدن نیمار، به TV3 گفت: «چیزی تغییر نکرده است. همان چیزی را که در تور آمریکا به شما گفتم، حالا هم می‌گویم. من اینجا نیستم تا شایعات را تقویت کنم. ژاوی به بازگشت نیمار فکر نمی‌کند. در مورد کیلیان امباپه هم قبلا از من پرسیده بودید که جواب دادم به شایعات توجهی نداریم.»

یوسته در مورد ثبت قرارداد بازیکنان گفت: «ما روی این مسئله کار می‌کنیم تا هر چه زودتر ثبت قراردادها انجام شود. ما سخت در تلاشیم که تا یکشنبه این کار انجام شود.»

 ژاوی + نیمار

یوسته این اظهارات را قبل از بازی دیشب بارسا برابر تاتنهام در جام خوان گامپر مطرح کرد و سعی کرد خیال هواداران را راحت کند. بارسا فصل قبل نیز دقیقا با همین معضل روبه‌رو بود.

6 بازیکن تمدیدی بارسلونا شامل سرخی روبرتو، رونالد آرائوخو، الخاندرو بالده، اینیاکی پنیا، مارکوس آلونسو و سه بازیکن جدید باشگاه یعنی اوریول رومئو، اینیگو مارتینز و ایلکای گوندوگان هنوز قراردادشان ثبت نشده است. 

 ژاوی + نیمار

شرایط لنگله، عبده و سرجینیو دِست که فصل قبل قرضی از بارسا رفته بودند نیز هنوز نامشخص است. ژاوی در حال حاضر تنها 13 بازیکن دارد: تراشتگن، کنده، اریک گارسیا، کریستنسن، پدری، گاوی، کسیه، دی‌یونگ، فران تورس، آنسو فاتی، لواندوفسکی، دمبله و رافینیا.

از این جمع جدایی کسیه و دمبله تقریبا قطعی شده و در واقع بارسلونا فقط یازده بازیکن در تیم اول دارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه