استقلال، نفت را شکست می‌دهد؟

بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم با وجد کمبودها و گرمای هوای آبادان می‌تواند نفت را شکست دهد.

ستار همدانی بازیکن سابق استقلال درباره شرایط استقلال در آستانه شروع لیگ اظهار کرد: استقلال در این سال‌ها همواره ابتدای فصل را از دست داده و این مساله باعث نگرانی است. استقلال به دلیل مشکلاتی که داشت دیرتر از تیم‌های دیگر تمریناتش را استارت زد.

«استقلال با نکونام موفق می‌شود؟» او در پاسخ به این سوال ادامه داد: باید به نکونام فرصت دهیم. او در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفت و حتی نتوانست یک اردوی تدارکاتی مناسب برای آمادگی تیمش برگزار کند، تیمی که تنها با چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع لیگ می‌کند کار سختی در پیش دارد و باید توان بیشتری بگذارد تا بتواند برابر حریفان آماده موفق شود. مگر می شود به فاصله 10 روز تا شروع مسابقات لیگ تازه مربی بدنساز به تیم ملحق شود؟ مشکلاتی که واقعاً برای استقلال به وجود آمد برای یک تیم معمولی هم به وجود نمی‌آید.

نکونام می‌تواند جایگزین‌ ستاره‌ها را پیدا کند

بازیکن سابق استقلال درباره جدایی چند بازیکن تاثیرگذار از تیم بیان کرد: جدایی بازیکنان موثر و خوبی مثل مهدی قایدی، رافائل سیلوا و محمد محبی اتفاق بدی برای استقلال بود اما جواد نکونام قادر به جایگزین کردن مهره‌های فعلی برای بازیکنان جدا شده است. نکونام با انگیزه بالایی در تمرینات حضور پیدا می‌کند تا استقلال را به موفقیت برساند.

استقلال می‌تواند نفت را شکست دهد

همدانی درباره بازی هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: هفته‌های اول لیگ نمی‌توانیم شاهد بازی‌های جذاب باشیم اما همه به دنبال کسب سه امتیاز هستند، نفت می‌خواهد با کمک گرمای هوا استقلال را در آبادان شکست دهد، نفتی‌ها می‌دانند استقلال تمرینات پیش فصل خوبی انجام نداده و این برای آن‌ها یک فرصت خوب است تا مقابل این تیم به برتری برسد. بازی در آبادان و در این وضیت آب و هوایی طبعا دشوار است اما به نظر من استقلال می تواند برنده این مصاف شود.

وی ادامه داد: استقلال هم با تمام مشکلاتی که داشته نمی‌خواهد بازنده از زمین خارج شود. استقلال تعدادی بازیکن از دست داده و در نقطه مقابل نتوانسته لیست سرمربی‌اش را بگیرد. نکونام در مصاحبه‌ای اعلام کرد نیمی از تیم استقلال از جمع بازیکنانش رفته‌اند این یعنی اوضاع مناسب نیست اما به هر حال مسابقات برای استقلال در حال شروع شدن است و یک فصل فوتبالی در انتظار استقلال است.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه