نجات النصر در دستان رونالدو !

کریستیانو رونالدو در بازی النصر و الهلال در دربی ریاض برای تیمش گلزنی کرد تا امیدهای النصر برای پیروزی را زنده نگه دارد.

 کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ النصر، در فینال جام باشگاه‌های عربی برای این تیم گلزنی کرد تا النصر که از الهلال عقب افتاده بود حالا حتی به بازگشت و پیروزی امید داشته باشد.

النصر و الهلال از ساعتی پیش در فینال جام باشگاه‌های عربی به مصاف هم رفته‌اند. نیمه اول این مسابقه پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم دو ستاره برزیلی الهلال موفق شدند تیم آبی‌پوش شهر ریاض را در دربی از النصر پیش بیندازد. با پاس مالکوم برزیلی، خرید تابستانی الهلال، مایکل دیگر ستاره برزیلی این تیم گلزنی کرد تا آبی‌پوشان پایتخت از تیم کریس رونالدو پیش بیفتند.

 رونالدو + النصر

اما این پایان کار برای النصر و ستاره بزرگ پرتغالی‌اش نبود. در دقیقه 74 نواف العقیدی، دروازه‌بان النصر، توپ را در اختیار گرفت و با یک بازی‌سازی خوب سلطان الغنام، دفاع راست تیمش را صاحب توپ کرد. الغنام با یک پیشروی خوب از سمت راست توپ را به درون محوطه جریمه الهلال ارسال کرد و کریستیانو رونالدو درحالیکه اویس، دروازه‌بان الهلال، از دروازه‌اش بیرون آمده بود با پای راست و ضربه‌ای تک‌ضرب دروازه الهلال را باز کرد.

 رونالدو + النصر

در دقیقه 84 کریس به دبل کردن نزدیک شد ولی پاسی که برای او پشت مدافعان الهلال ارسال شد در موقعیت آفساید به ستاره پرتغالی رسید. با اینکه کریس با یک ضربه داخل پای چپ دروازه اویس را باز کرد اما این گل او آفساید تشخیص داده شد تا بازی همچنان با تساوی 1-1 ادامه داشته باشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه