آشتی‌کنان منصوریان و طالقانی + عکس

رئیس هیات فوتبال خوزستان با حضور در دفتر باشگاه فولاد با علیرضا منصوریان دیدار کرد.

مصاحبه عبدالکاظم طالقانی و البته جواب دو نفر از اعضای کادرفنی فولاد باعث شد تا دلخوری میان سرمربی تیم و رئیس هیات فوتبال خوزستان به وجود بیاید. پس از این اتفاق ابتدا مدیرعامل باشگاه فولاد به دفتر هیات فوتبال رفت تا قسمتی از این دلخوری رفع شود و عصر امروز نیز عبدالکاظم طالقانی در باشگاه فولاد خوزستان حضور پیدا کرد تا با مدیران فولاد خوزستان و علیرضا منصوریان ملاقات کند.

در غیاب حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که برای شرکت در جلسه ای مهم در تهران حضور داشت افشین عبداللهیان مدیر اجرایی باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل حاجی‌زاده مدیر تیم و تعدادی دیگر از مدیران این باشگاه حضور داشتند .پس از پایان صحبت های اولیه در مورد تعامل باشگاه فولاد خوزستان و هیئت فوتبال خوزستان، علیرضا منصوریان و لفته حمیدی مربی تیم فولاد به جمع اضافه شدند تا برخی دلخوری های قبلی بین طالقانی و کادر فنی فولاد مرتفع شده و مراسم آشتی‌کنان کوچکی برگزار شود.

 منصوریان و طالقانی آشتی کردند

در این جلسه علاوه بر طالقانی دیگر مسئولان هیات فوتبال حضور داشتند تا رابطه حسنه میان این هیات و باشگاه فولاد را شکل بدهند. گفتنی است شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ بیست و سوم باید روز چهارشنبه در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه