گلایه جواد کاظمیان از برانکو ایوانکوویچ بعد از 17 سال

جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.

 

یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ برتر جواد کاظمیان بود که جزو برترین گلزنان این باشگاه در تاریخ لیگ هم به حساب می‌آید. کاظمیان هرچقدر در رده باشگاهی خوب بود و دوران موفقی را سپری کرد، در تیم ملی خیلی کم بازی می‌کرد.

 

او به دلیل حضور حسین کعبی در سمت راست خط دفاعی و بازی کردن ستاره‌ای مثل مهدی مهدوی‌کیا در سمت راست خط میانی، اکثرا ذخیره بود و خیلی کم پیش می‌آمد که در تیم ملی فرصت بازی کردن پیدا کند. کاظمیان در حالی اکثرا پشت خط می‌ماند که با این حال در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ عضوی از تیم ملی بود و حتی در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۰۷ که در مالزی برگزار شد، توانست برای تیم ملی گلزنی کند.

برانکو جواد را به جام جهانی ۲۰۰۶ برد، ولی او یک نیمکت‌نشین در تیم ملی بود. حالا بعد از گذشت ۱۷ سال کاظمیان عکسی از حضور خود در جام جهانی منتشر کرد و البته ادعای عجیبی را هم مطرح کرد. بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در استوری خودش نوشت که حقش بود در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ به صورت فیکس در تیم ملی بازی کند، ولی از نظر خودش در حقش اجحاف شد و نتوانست به صورت فیکس در تیم ملی به میدان برود.

 

دیدگاه