صلاحیت چه کسانی برای هیات فوتبال تهران تایید شد؟

۱۶ نامزد برای شرکت در انتخابات هیات فوتبال استان تهران تایید صلاحیت شدند.

در شرایطی که زمان ثبت نام انتخابات هیات فوتبال تهران در تاریخ ۱۶ اردیبشهت به اتمام رسیده بود، در نهایت نفرات تایید شده برای حضور در انتخابات مشخص شدند.

مجید کیومرثی، مهرداد سراجی، سهیل مهدی، میرشاد ماجدی، اکبر محمدی، صادق درودگر، مجید کیومرثی، علیرضا یزدانی، محمد خالقی، علیرضا سهرابی، حسین خبیری، نیما نکیسا، اسماعیل گودرزی، عباس زواره، علی روزبهانی، علی ایلکا، مهدی ملک آباد ۱۶ نامزد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات هیات فوتبال استان تهران هستند.

البته در حال حاضر صادق درودگر و نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل در نساجی و ذوب آهن مشغول فعالیت هستند و حسین خبیری نیز در هیات مدیره پرسپولیس عضویت دارد و طبق آیین‌نامه هیات‌های استانیاین سه نفر حق حضور در انتخابات را ندارند و خودشان هم قبلا از حضور در انتخابات انصراف داده بودند.

علاوه بر این اکبر محمدی که به تازگی به عضویت شورای ورزش شرکت ملی صنایع مس درآمده هم وضعیت مشخصی ندارد و قرار شده به زودی در کمیته انتخابات این هیات حضور او مورد بررسی قرار بگیرد. هرچند ظاهرا او به این دلیل که بیشتر نقش مشورتی در این زمینه دارد، شاید مشکل خاصی برای حضور در انتخابات نداشته باشد.

زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران به زودی مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه