خرید جدید چلسی سوژه شد + عکس

ازیکنان چلسی در بدو ورود خرید جدید تیم‌شان مویزس کایسدو به رختکن از او به شکلی ویژه استقبال کردند.

اولین تمرین مویزس کایسدو در چلسی با حاشیه‌ای جالب همراه شد و هم‌تیمی‌های جدید این ستاره اکوادوری به شکلی ویژه از او در رختکن تیم‌شان استقبال کردند.

دیروز چلسی رسما اعلام کرد که ستاره خط میانی برایتون را با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو به خدمت گرفته است. کمی بعد تصویر کایسدو در دفتر باشگاه چلسی در حالیکه پیراهن آبی این تیم را به دوربین نشان می‌داد منتشر شد.

 مویزس کایسدو1

انتقال کایسدو به یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تابستان امسال تبدیل شد چرا که او به بهانه‌ای برای جنگی پشت پرده بین چلسی و لیورپول تبدیل شده بود. با اینکه کایسدو ابتدا با چلسی به توافق رسیده بود لیورپول سعی در هایجک او داشت که چلسی با ارائه پیشنهادی متفاوت به برایتون در نهایت موفق شد لیورپولی‌ها را شکست بدهد.

کایسدو که دیروز قراردادش را امضا کرده بود امروز برای اولین بار در تمرین چلسی شرکت کرد. بعد از جلسه تمرینی او در رختکن متوجه شد که بازیکنان چلسی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینهای پرفشار برای راحت شدن عضلات‌شان وارد حمام‌های یخ می‌شوند.

اما حضور در آب یخ برای این ستاره اکوادوری آسان نبود و او را بین بازیکنان چلسی سوژه کرد. بن چیلول با انتشار یک استوری به شوخی با هم‌تیمی جدیدش پرداخت و خطاب به او نوشت:" نمی‌توانی حمام یخ را تحمل کنی برادر؟"

مویزس کایسدو2

منبع: ورزش3
دیدگاه