کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: سپاهان، استقلال و تراکتور همیشه حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی بوده و هستند اما معتقدم در هفته اول سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد موفق‌تری داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

 

 

 

حسن خان‌محمدی در ارزیابی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در هفته اول بازی‌های لیگ نمی‌توان راجه به تیم‌ها قضاوت کرد و ارزیابی درستی از آن‌ها داشت در هفته اول تیم‌ها شرایط خاص خود را دارند و بعد از گذشته چند هفته می‌توان اظهارنظر دقیقی در خصوص تیم‌های لیگ انجام داد.

پرسپولیس برای آسیا مهاجم می‌خواهد

وی در خصوص بازی تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته اول رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: همین که پرسپولیس توانست ۳ امتیاز لازم را در هفته اول بگیرد شروع خوبی برای او بود. البته در هفته اول قضاوت درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار درستی نیست. هر چند در خط دفاع، هافبک و حمله پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما اگر بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد نیاز به مهاجم دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها حریف اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی است؟ گفت: سپاهان، استقلال و تراکتور همیشه حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی بودند و هستند، البته وضعیت تیم‌ها در هفته‌های بعد بهتر مشخص می‌شود اما معتقدم در هفته اول سپاهان نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد موفقی داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

شرایط پرسپولیس بهتر از تراکتور است

خان‌محمدی همچنین درباره بازی روز چهارشنبه پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: این بازی حساسیت خاص خود را دارد و هر دو تیم برای برد رقابت خواهند کرد. البته پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به تراکتور دارد و بازیکنان خوبی در خط دفاع و حمله دارد و تلاشش بر این است که ۳ امتیاز این دیدار را تحت هیچ شرایطی از دست ندهد.

 

دیدگاه