زمان بازگشت ستاره ایرانی مشخص شد

مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.​

علی قلی زاده وینگر ایرانی و ملی پوش در فصل نقل و انتقالات به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ لهستان به تیم لخ پوزنان پیوست اما آسیب دیدگی او در بازی دوستانه تیم ملی برابر روسیه باعث شد تا او هنوز نتواند برای تیم جدیدش بازی کند. با این حال توماش ژوسا مدیرورزشی تیم لخ پوزنان امیدوار است این بازیکن که به عنوان یک ستاره به لیگ اکتسراکلاشیا لیگ لهستان آمده بتواند بزودی به تیم ملحق شود. 

مدیر ورزشی لخ پوزنان که با شبکه تی وی اسپورت لهستان مصاحبه کرده در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین پنجره نقل و انتقالات در دوران تصدی او در این پست است گفت: "سوال سختی است چرا که ما در ابتدای فصل هستیم. نقل و انتقالات معمولا پس از چند ماه، که بازیکنان جدید با تیم سازگار شدند، ارزیابی می‌شود. اینکه آیا آنها می‌توانند فرم خوبی را نشان بدهند و آن را تا پایان حفظ کنند؟ البته ما همچنان منتظر علی قلی زاده هستیم تا با حضورش تیم را به خصوص در جناحین تقویت کند. ما برای مسابقات آینده تیم بسیار امیدوارم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم." 

او در این رابطه که قلی زاده چه زمانی برای این تیم به میدان می‌رود گفت: "او قبلا تمریناتش را در زمین و با مربی بدنساز تیم آغاز کرده است. امیدوارم بزودی بتواند کار با توپ را شروع کرده و به تیم ملحق شود. انتظار داریم در اواخر مرداد یا اوایل شهریور او بتواند بیشتر و بیشتر با تیم کار کند." 

لخ پوزنان در حال حاضر با 7 امتیاز از سه بازی و هم امتیاز با لژیا ورشو به خاطر تفاضل گل در رده دوم لیگ لهستان حضور دارد.

 

منبع: فرارو
دیدگاه