بمب انتقال آزمون به میلان خنثی شد!

خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

سردار آزمون از روز گذشته دوباره به صدر اخبار نقل و انتقالات بازگشت و در شرایطی که پیگیر مصدومیت و بازگشتش به میادین است، گفته شد به توافق شخصی با باشگاه میلان ایتالیا دست یافته و اگر موافقت مدیران بایر لورکوزن آلمان اتفاق بیفتد، این انتقال بزرگ رخ می‌دهد.

در شرایطی که طی دو ماه اخیر بحث انتقال مهدی طارمی به میلان مطرح بود و مخالفت و درخواست مبلغ بالای باشگاه پورتو منجر به عدم انجام این جابه‌جایی بزرگ شد، امروز موضوع انتقال سردار آزمون به روسونری به میان آمده که البته رسانه‌های ایتالیایی واکنش متفاوتی نسبت به این مسئله داشتند.

سایت فوتبال ایتالیا در یکی از مهم‌ترین اخبار امروزش با تیتر «گزارش‌های ضد و نقیض در مورد پیگیری میلان درباره آزمون» به بحث انتقال این ستاره ایرانی به تیم ایتالیایی پرداخته و در این خبر به نوعی چنین شایعه‌ای که رسانه‌های آلمانی مطرح نمودند را تکذیب کرده است.

این سایت معتبر ایتالیایی نوشته: «رسانه‌های آلمانی ادعا می‌کنند که میلان با سردار آزمون به توافق شخصی رسیده، اما منابع ایتالیایی اصرار دارند که هیچ مذاکره‌ای با بایرلورکوزن برای جذب این مهام ملی پوش ایرانی وجود ندارد.»

البته فلوریان پلتنبرگ، مجری و خبرنگار مطرح اسکای اسپور ظهر امروز تاکید کرده که باشگاه میلان به بایرلورکوزن اعلام کرده که نسبت به جذب سردار آزمون علاقه‌مند است و می‌توان این مهاجم ۲۸ ساله را در لباس روسونری تصور کرد. هرچند مرحله اولیه مذاکرات انجام شده و توافقی به وجود نیامده است.

سایت فوتبال ایتالیا در ادامه عنوان کرده که روسونری به شدت برای جذب یک مهاجم نوک برنامه دارد و در نقل و انتقالات تابستانی به طور قطعی در این پست بازیکن می‌گیرد تا در کنار اولیویه ژیرو استفاده کند و از سوی دیگر لورنزو کولمبو را به طور قرضی به باشگاه مونزا منتقل کند، اما این رسانه تاکید دارد سردار آزمون هدف میلانی‌ها نیست.

با وجود اینکه رسانه‌های آلمانی بیلد و اسکای اسپورت تاکید دارند میلان به شدت نسبت به جذب سردار آزمون علاقه مند است و به توافق شخصی با این ملی پوش ایرانی دست پیدا کرده، اما سایت «MilanNews» ادعا کرده با وجود اینکه آزمون در اوایل نقل و انتقالات تابستانی امسال در لیست روسونری بود، اما اکنون هدف اصلی این باشگاه نیست و هیچ مذاکره‌ای هم با باشگاه بایرلورکوزن انجام نداده است.

سایت فوتبال ایتالیا عنوان کرده بحث بازگشت این مهاجم ۲۸ ساله ایرانی به زنیت سنت‌پترزبورگ نیز مطرح شده؛ جایی که در گذشته از سال ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۲ در آن به میدان رفته بود و حالا دوباره به آن لینک شده است.

این وب‌سایت ایتالیایی همچنین تاکید داشته در صورتی که سردار آزمون از بند مصدومیت رها شود، کمتر کاندیدای روسونری خواهد بود و بعید است این انتقال رخ بدهد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه