سرمربی آلومینیون: با جسارتمان برنده شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب، جسارت و زحمات بچه‌ها این بازی را ببریم و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

 

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست مطبوعاتی بازی با هوادار که با پیروزی دو بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، مسابقه‌ای که سه امتیاز مهم را برای ما به همراه داشت.

وی افزود: اتفاقی در زمین رخ داد که دوست ندارم درباره آن نظر بدهم، امیدوارم کارشناسان داوری به خوبی آنها را آنالیز کنند. با توجه به قوانین سختی که فدراسیون دارد، سعی می‌کنیم به مسائل داوری ورود نکنیم، اما به نظرم صحنه‌ها باید از سوی کارشناسان بررسی شود تا مشخص شود چه بود.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد:بعد از اینکه به گل رسیدیم بازی نزدیکی را دو تیم انجام دادند. می‌دانستیم هوادار ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد و متاسفانه بچه‌هابازیکنان تیم ما خطای بی‌موردی انجام دادند و گل خوردیم.

حسینی تصریح کرد: در نیمه دوم سعی کردیم تغییر روش بدهیم. بازی خوبی بود و جا دارد از زحمات تک‌تک بچه‌ها تشکر کنم که با دل و جان بازی کردند.

وی تاکید کرد: تیمی هستیم که می‌خواهیم فوتبال خوب ارائه دهیم، اما یک موقع در این فوتبال شما می‌توانید بازی را ببرید و یک زمانی نیز نمی‌توانید. مقابل پرسپولیس بازی ضعیفی ارائه ندادیم و هدفمان این است که فوتبال خوب و قوی بازی کنیم.

سرمربی آلومینیوم گفت: توانستیم با یک برنامه‌ریزی خوب، جسارت و زحمات بچه‌ها این بازی را ببریم، هنوز خیلی کار داریم و به دنبال این هسنیم هفته به هفته بهتر شویم.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برابر هوادار تهران به پیروزی دو بر یک رسید.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه