سرمربی ذوب آهن:

تساوی برابر پرسپولیس برایم حکم پیروزی نداشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تساوی مقابل پرسپولیس برای من حکم پیروزی نداشت و تیم من امروز شایستگی پیروزی را داشت و به به حقش نرسید.

محمد ربیعی پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم خوب پرسپولیس و دوست خوبم یحیی گل‌محمدی خسته نباشید می‌گویم چرا که بازی خوبی انجام شد.

وی افزود: به بازیکنان هر دو تیم خدا قوت می‌گویم و باید به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن آفرین بگویم چرا که با برنامه بازی کردند و اگر به بازی توجه داشتید می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: تیم ما امروز با توجه به برنامه‌ای که داشت بازی خوبی کرد. گلی هم زدیم شاید با چاشنی شانس همراه بود. تا پیش از آن به پرسپولیس موقعیت گل آنچنان ندادیم.در نیمه دوم هم طبیعی بود که پرسپولیس به شکل گسترده‌تر حمله کند، اما بازیکنان ما هم دو الی سه موقعیت خیلی خوب داشتند که اگر دقت می‌کردند می‌توانستند خطر ایجاد کنند.

ربیعی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من در حال توضیح تاکتیک به دو بازیکنم بودم که متوجه شدم گل دریافت کردیم اما فکر می‌کنم گل آنها آفساید بود.

وی تاکید کرد: گل امروز اگر آفساید بود و هفته قبل هم یک پنالتی اشتباه، علیه ما اعلام شد. بدین ترتیب حق ذوب‌آهن که تیم جوانی است ضایع می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: چیزی نمی‌گویم محروم شوم و خودم هم صحنه گل را ندیدم و همکارانم دیدند.

وی در مورد اینکه تیمش گل شانسی به ثمر رساند اضافه کرد: این اتفاقات در بازی فوتبال رخ می‌دهد. این را می‌گویم که پرسپولیس تیم بزرگی است و هفت، هشت بازیکن این تیم ملی‌پوش هستند. از طرفی دست من در تعویض‌ها خالی بود اما برای تیم به مرور زمان اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز تیم او با اشتباهات داوری متضرر شد، گفت: بحث تیم مس و ذوب‌آهن نیست. ظاهرا طالع منِ بدشانس است. نمی‌دانم چه باید در موردش بگویم اما خدا را شکر شنیدم در لیگ قهرمانان آسیا باید حتما VAR باشد. از ریاست فدراسیون فوتبال می‌خواهم همه تیم‌ها را موظف کنند تا به هر قیمتی شده این سیستم را تهیه کنند. کمک کنید VAR تهیه شود تا عدالت در فوتبال برای همه تیم‌ها رعایت شود. امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: سال گذشته تیم من سهمیه آسیا را از دست داد. طبق نظر کارشناسان ۱۴ امتیاز از تیم سابقم گرفته شد. در ۲ بازی امسال مقابل سپاهان و پرسپولیس هم این اتفاق افتاد. حیف است تیمی که جانانه بازی می‌کند، در ۱۰ دقیقه آخر بازی این اتفاق برایش بیفتد. نمی‌خواهم با کلام خود ارزش‌های پرسپولیس را کم کنم. درمورد تیم خودم می‌گویم و از ذوب آهن دفاع می‌کنم که حدود ۲۵ سال میانگین سنی‎‌اش است. بچه‌ها امروز با جان و دل زحمت کشیدند و این بی‌انصافی است.

وی ادامه داد: با احترام بگویم که تساوی مقابل پرسپولیس برای من حکم پیروزی نداشت و تیم من امروز شایستگی پیروزی را داشت و به هر نحوی بود به حقش نرسید. امروز تیم ذوب آهن شایسته پیروزی بود و مساوی برای ما حکم شکست داشت.

وی در رابطه با امکانات برق ورزشگاه و اینکه با این شرایط می‌توان در آسیا میزبانی کرد، گفت: به هر حال فوتبال به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی قرن، تاثیر خود را برای ملل ثابت کرده است. کشورهای همسایه شدیدا به این مقوله می‌پردازند و هزینه می‌کنند. شایستگی ورزشکاران و فوتبال ما بهترین امکانات است. فوتبال نشاط عظیمی را در کشور ایجاد و از خیلی موارد جلوگیری می‌کند. اگر فوتبال نباشد این موارد هزینه‌های گزاف را تحمیل می‌کند.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه