سرمربی بعدی فولاد کیست ؟

مدیران فولاد خوزستان در بین گزینه‌های خارجی و داخلی برای انتخاب سرمربی خود در حال مذاکره هستند.

جلسات مدیران فولادخوزستان برای انتخاب سرمربی جدید پس از جدایی علیرضا منصوریان در جریان است. مدیران فولاد برای نیمکت بعدی خود چند گزینه ایرانی و ‌‌خارجی را روی میز دارند و باب مذاکره با برخی از آن‌ها را نیز باز کرده‌اند.

در ابتد گفته شد محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان، افشین قطبی سرمربی سابق فولاد و حسین فرکی سرمربی سابق فولاد گزینه‌های اصلی هستند که افشین قطبی با توجه به قراردادش با باشگاه کانادایی از گزینه‌ها خط خورده و با توجه به دوری حسین فرکی از فوتبال با توجه به سن و سالش او‌ نیز از شانس کمی برخوردار است و محرم‌نویدکیا از لیست ابتدایی شانس حضور روی نیمکت فولاد را البته دارد. شنیده می‌شود همچنین سهراب بختیاری زاده سرمربی سابق پدیده مشهد نیز به همراه دو سرمربی که اکنون در لیگ برتر تیم‌دارند، به گزینه‌ها اضافه شده‌اند. مدیران فولاد باید ببینند آیا بند فسخی در قرارداد سرمربیان لیگ برتری مدنظرشان وجود دارد تا بتوانند برای شروع همکاری با یکدیگر مذاکره کنند یا خیر.

در خصوص گزینه خارجی نیز حرف از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابقشان استیون که او قطعا به اهواز نخواهد آمد و از گزینه‌های دیگر نیز هنوز نامی فاش نشده است، شاید سرمربی دیگری دیگری با پایان «یچ» بخواهد به میز اصلی مذاکره راه یابد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه