آخرین پیام طارمی به پورتو

مهدی طارمی به سران پورتو اعلام کرده که به چیزی جز پیوستن به میلان فکر نمی‌کند و خواستار حضور در روسونری است.

میلان بی خیال جذب طارمی نمی‌شود و پس از چند بار تلاش برای جذب مهاجم ایرانی، از ایتالیا خبر می‌رسد که سران روسونری یک بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کرده و آنها قصد دارند تا آخرین سهمیه خود برای تقویت بخش هجومی را با جذب مهاجم پورتو پر کنند.

طبق ادعای رسانه‌های ایتالیا، میلان در ساعات گذشته و برای جذب این ایرانی، با پورتو تماس گرفته است. این را نیکولو اسکیرا، خبرنگار ایتالیایی تأیید کرده ولی طرفین هنوز فاصله زیادی برای توافق دارند. روسونری حاضر است 15 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون پاداش‌ها را برای طارمی پرداخت کند ولی پورتو رقمی بین 25 تا 30 میلیون طلب می‌کند.

 مهدی طارمی

علت درخواست بالای اژدها این است که آنها 85 درصد از رقم انتقال طارمی را می‌توانند به جیب بزنند در نتیجه هر چقدر که مبلغ پرداختی از سوی روسونری بالاتر باشد، در نتیجه آنها از فروش مهاجم خود سود بیشتری به دست می‌آورند. با این حال، میلان هرگز حاضر نیست که برای این بازیکن رقم بالایی را بپردازد.

در همین زمینه، ساشا تاوولیری خبرنگار بلژیکی در صفحه شخصی خود نوشت که مهدی طارمی به شدت برای حضور در ایتالیا به باشگاه پورتو فشار می‌آورد و خواستار جدایی از این تیم است. این ایرانی می‌خواهد فقط برای میلان بازی کند و به چیز دیگری جز این فکر نمی‌کند. در حال حاضر، طرفین معامله منتظر چراغ سبز پورتو هستند.

 مهدی طارمی

روزنامه گازتا دلو اسپورت نیز در خبری نوشت که بازار نقل و انتقالات میلان هنوز تمام نشده است، چرا که استفانو پیولی به دنبال مهاجمی است که بتواند جایگزین مناسبی برای اولیویه ژیرو باشد و در مرکز خط حمله بازی کند. نامی که توسط مدیریت باشگاه مشخص شده مهدی طارمی، مهاجم 31 ساله‌ای است که در حال حاضر در پورتو حضور دارد و به خاطر توانایی‌هایش در امر گلزنی، در سطح اروپا شناخته می‌شود. این یک فلش بک است، زیرا ایرانی در ابتدای بازار و قبل از جذب نوآ اوکافور مورد توجه قرار گرفته بود.

پورتو دوشنبه شب باید به مصاف ریو آوه برود و باید دید که این به آخرین دیدار طارمی با لباس اژدها تبدیل خواهد شد یا خیر. چندی پیش روزنامه اوجوگو پرتغال مدعی شده بود که به دلیل انتشار اخبار فراوان درخصوص آینده این ایرانی و لینک شدن‌های گاه و بیگاهش به تیم‌های اروپایی، او تمرکزش را از دست داده است و از این وضعیت ناراضی است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه