بازیکن پیشکسوت پرسپولیس: تنها تفاوت امسال قوی‌تر شدن رقبا است

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است نبود تماشاگر و طرفداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در شرایطی که خود میزبان مسابقات است و امکان استفاده از میزبانی را ندارد از نظر روحی و روانی فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند.

حسین بادامکی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: چیزی که در این دیدار پرسپولیس را تحت فشار قرار می‌داد، نبود تماشاگر و طرفداران این تیم در ورزشگاه آزادی بود. وقتی پرسپولیس در آزادی تماشاگران خود را ندارد، از نظر روحی و روانی بازیکنان تحت فشار هستند.

 

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب زمین چمن آزادی و تاثیر آن در افت عملکرد بازیکنان پرسپولیس، گفت: با توجه به این که پرسپولیس چند سال است که در این زمین بازی می‌کند نامطلوب بودن زمین چمن بر روی عملکرد و نوع بازی بازیکنان تاثیر نامطلوبی می‌گذارد و سبب می‌شود تا بازی خوب و باکیفیتی را به نمایش نگذارند.

تنها تفاوت امسال قوی‌تر شدن رقبای پرسپولیس است

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در چه پست‌هایی بیشتر دچار ضعف است؟ تصریح کرد: در خط حمله پرسپولیس کمبود بازیکن دارد، اما در خط هافبک بازیکنان خوبی داریم البته با حضور سلمانی خلاقیت تیم در این منطقه بالاتر می‌رود و به تیم کمک خواهد کرد. همان طور که در بازی برابر ذوب آهن چند دقیقه‌ای که بازی کرد مثمرثمر بود. فکر می‌کنم در خط حمله با وجود تلاشی که زاهدی انجام می‌دهد هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و نیاز به زمان دارد. به هر صورت در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داریم، حتی به کنعانی‌زادگان در خط دفاع باید زمان داد تا هماهنگی لازم را کسب کند.

در مجموع تصور نمی‌کنم پرسپولیس امسال با فصل قبل تغییر زیادی کرده باشد. تنها تفاوت لیگ امسال با فصل گذشته قوی‌تر شدن حریفان اصلی پرسپولیس از نظر توان مالی و بازیکن است که با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتری مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند. حتی سایر تیم‌ها نیز برای کسب ۳ امتیاز با انرژی بیشتری برابر پرسپولیس بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند، امیدوارم این تیم هر چه سریعتر به هماهنگی تاکتیکی لازم برسد، یقین دارم در هفته‌های بعد شاهد بازی‌های بهتری از پرسپولیس خواهیم بود.

بادامکی از سپاهان، استقلال و تراکتور به عنوان اصلی‌ترین حریفان پرسپولیس نام برد و گفت: درست است تراکتور تا به امروز نتیجه‌ی خوبی کسب نکرده، اما تنها تیمی است که امسال بازیکنان زیادی جذب کرده و در ادامه لیگ حریف قدرتمندی در کنار سپاهان و استقلال برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در پایان در ارزیابی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، افزود: لیگ همیشه نشان داده که در هفته‌های اول نمی‌توان ارزیابی درستی از وضعیت تیم‌ها داشت و خیلی از تیم‌ها تازه در هفته‌های اول به مرز آمادگی می‌رسند، امیدوارم شرایط حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها فراهم شود تا از تماشای بازی‌ها لذت ببریم، در حال حاضر از نظر زیرساخت با مشکلات زیادی مواجه هستیم و در چند هفته اول لیگ این مساله خود را نشان داد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه