بایرن دوباره از تاتنهام خرید می‌کند!

بایرن مونیخ بعد از جذب هری کین حالا به دنبال جذب ستاره‌ای دیگر از این تیم انگلیسی است و پیشنهادی برای خرید اریک دایر ارسال کرده است.

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند بعد از قطعی شدن جدایی بنجامین پاوارد، بایرن مونیخ جانشین او را انتخاب کرده و پیشنهادی رسمی برای خرید اریک دایر به تاتنهام ارسال کرده است.

بایرن مونیخ امسال تابستان مدتها با تاتنهام بر سر انتقال هری کین مذاکره می‌کرد و مذاکرات پرتنش دو باشگاه بعد از چندین هفته سرانجام با انتقال این مهاجم انگلیسی همراه شد.

اریک دایر 29ساله مثل پاوارد این قابلیت را دارد که هم در پست دفاع وسط، هم در دفاع راست و هم به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. به همین خاطر است که توماس توخل او را به عنوان گزینه مد نظرش به مدیران باشگاه اعلام کرده است.

فلوریان پلاتن‌برگ، خبرنگار آلمانی شبکه اسکای، امروز گزارش داد که علاقه بایرن به جذب اریک دایر حالا دیگر از گمانه‌زنی فراتر رفته و باشگاه آلمانی پیشنهادی رسمی برای خرید او به آدرس تاتنهام فرستاده است.

 هری کین

دایر سابقه بازی در پست‌های مختلف را دارد ولی بخش اعظم فوتبالش را در پست دفاع وسط بازی کرده است.

با توجه به تنش‌هایی که امسال تابستان بین تاتنهام و بایرن مونیخ بر سر هری کین ایجاد شده بود مشخص نیست واکنش مدیران تاتنهام به ویژه دنیل لوی، رئیس باشگاه، که باواریایی‌ها از سرسختی او دل خوشی ندارند به این پیشنهاد بایرن مونیخ چه خواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه