پرسپولیس و سپاهان رکورد زدند !

تیم پرسپولیس و سپاهان با 5 بازیکن بیشترین تعداد نماینده را در لیست جدید تیم ملی خواهند داشت.

 فهرست جدید تیم ایران برای دیدار با بلغارستان و آنگولا در حالی اعلام شد که امیر قلعه‌نویی نام پنج بازیکن پرسپولیس را در لیست خود گنجانده است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی.

او همچنین پنج بازیکن از سپاهان را در فهرست خود جای داده است: پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

به این ترتیب پرسپولیس و سپاهان بیشترین تعداد نماینده را در لیست خواهند داشت. البته نکته مهم اینکه اگر مصدومیت محمد کریمی و امید نورافکن نبود، سپاهان با 7 بازیکن رکورد عجیب و غریبی را از خود ثبت می‌کرد که پیش از این تیم پرسپولیس در دوران برانکو به جای گذاشته بود.

این در حالی است که نکته دیگر لیست بازیکنان پرسپولیس، دعوت از میلاد سرلک است که حالا با حضور نامش در این لیست، فرصت همراهی پرسپولیس تا دو سال دیگر را خواهد داشت و معافیتش تا 30 سالگی تمدید می‌شود.

البته شاید اگر اتفاقات بازی ازبکستان نبود و حسین کنعانی هم به اردو راه پیدا می‌کرد، حالا قرمزها هم تعداد بازیکن بیشتری را در فهرست خود داشتند.

با این لیست حالا یحیی 5 بازیکن اصلی خود را در شروع تمرینات برای دیدار با النصر در اختیار نخواهد داشت و سرمربی سرخپوشان با چالشی جدید مواجه می‌شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار