قلعه نویی: یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را تجربه کردم

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه پسران با برگزاری مراسم اختتامیه و جشن قهرمانی خرمشهر به پایان رسید.

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه پسران از ۵ تا ۹ شهریور با حضور ۱۷ کانون و ۲۲۰ ورزشکار از استان‌های مختلف برگزار شد که در پایان با قهرمانی خرمشهر همراه شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره عباس ایروانی، امیرقلعه‌نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال، علی کفاشیان رئیس هیات مدیره و همچنین محمد مومنی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران حضور داشتند.

در این جشنواره مسابقات فوتبال پسران در رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال برگزار شد که در نهایت با قهرمانی کانون خرمشهر برای دومین سال پیاپی به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات ۱۷ کانون حضور داشتند که در ۳ گروه ۴ تیمی و یک گروه ۵ تیمی قرار گرفته بودند.

در مسابقه فینال این دوره تیم فوتبال خرمشهر با یک گل تبریز را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات شد. کردستان هم با غلبه بر زاهدان، در رده سوم قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که میهمان ویژه مراسم اختتامیه بود، گفت:" باید قدر دان مدیران عظام و بانیان این کار عظیم باشیم که فضا را برای دیده شدن استعدادهای ناب ایران با فعالیت در کانون‌های مهرعظام فراهم کردند."

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این‌گونه فعالیت‌ها برای پشتوانه‌سازی در فوتبال ایران را مهم دانست:" کار کردن در این رده هم سود دنیوی دارد و هم اخروی. سود دنیوی فعالیت کانون‌های مهرعظام دیده شدن استعدادهایی است که در مناطق کم برخوردار سکونت دارند و فرصت دیده شدن رو ندارند. مطمئن هستم که از همین جمع فوتبالیست های بسیار خوبی به تیم ملی می‌رسند."

امیر قلعه نویی با بیان این‌که زندگی پر فراز نشیبی داشته، ادامه داد:" در زندگی شخصی‌ام روزهای خوب و بد زیادی داشتم و به طور کلی روزگار پر فراز نشیبی را پشت سر گذاشتم اما امروز که در کنار مهرعظام بودم یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود."

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش چند توصیه به مربیان و فوتبالیست‌های مهرعظام کرد:" کار کردن در مهرعظام عشق بیشتری از کار کردن در تیم ملی نیاز دارد. قدردان تمام مربیانی هستم که در استان‌های مختلف کار می‌کنند. امیدوارم همه‌ شما در کار ابتدا خدا را نظر بگیرید و با پشتکار زیاد به روزهای خوب پیش رو فکر کنید."

امیرقلعه نوعی با بیان این‌که هرگز نباید ناامید شد، گفت:" از سختی‌ها و مشکلات هرگز ناامید نشوید. روزهای بد در زندگی کم نداشتم. اشتباهاتی را هم مرتکب شدم اما ناامید نشدم و با پشتکار ادامه دارم. به شما بچه‌ها هم توصیه می‌کنم هرگز خدا را فراموش نکنید و با توکل به او در مسیر موفقیت قدم بردارید.»

 

دیدگاه