ترکیب الهلال و الاتحاد در الکلاسیکوی عربستان

ترکیب دو تیم الاتحاد و الهلال برای حضور در دیدار مهم این هفته از رقابت‌های لیگ عربستان اعلام شد.

در مهمترین دیدار از هفته پنجم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، امشب و در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده، الاتحاد میزبان الهلال است. مسابقه‌ای که به الکلاسیکو این کشور معروف است و دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

برای دیدار امشب، شاگردان نونو اسپریتو سانتو با تمام قوا به زمین مسابقه آمده اند. مارسلو گروهی سنگربان برزیلی این تیم در درون دروازه قرار دارد. زوج احمد شراحیلی و عمر هوساوی به مانند دیدارهای قبلی در خط دفاعی به میدان می‌روند. در سمت راست خط دفاعی، مدالله العلیان به ترکیب بازگشته و احمد بامسعود نیز در سمت چپ به میدان می‌رود.

 ترکیب الهلال و الاتحاد

فابینیو و انگولو کانته دو هافبک دفاعی مطرح الاتحاد هستند که امروز نیز در کنار هم بازی می‌کنند. رومارینیو به همراه ایگور کورنادو در دو سمت راست و چپ بازی می‌کنند. عبدالرزاق حمدالله نیز به همراه کریم بنزما، در نوک خط حمله مدافع عنوان قهرمانی لیگ عربستان ایستاده‌اند.

در سمت مقابل، یاسین بونو به عنوان گلر اصلی الهلال به میدان می‌رود. کالیدو کولیبالی و علی البلیهی زوج خط دفاعی آبی‌های ریاض هستند. در سمت راست یاسر الشهرانی بازی می‌کند و سعود عبدالحمید نیز در سمت چپ به کار گرفته شده است.

 ترکیب الهلال و الاتحاد

محمد کنو به عنوان هافبک دفاعی الهلال در بازی امروز به میدان می‌رود. جلوتر از او، روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازی خواهند کرد. در دو سمت راست و چپ سالم الدوسری و مالکوم به عنوان وینگرهای این تیم به مصاف حریف می‌روند و در نهایت نیز الکساندر میتروویچ تک مهاجم الهلال است.

ترکیب الاتحاد:

مارسلو گروهی – احمد شراحیلی – عمر هوساوی – احمد بامسعود – مدالله العلیان – انگولو کانته – فابینیو – رومارینیو – ایگور کورنادو – عبدالرزاق حمدالله – کریم بنزما

ترکیب الهلال:

یاسین بونو – کالیدو کولیبالی – علی البلیهی – یاسر الشهرانی – سعود عبدالحمید – محمد کنو – روبن نوس – ساویچ – سالم الدوسری – مالکوم – میتروویچ

 

منبع: ورزش3
دیدگاه