هیچ کس انتظار این نتایج را با نکونام نداشت

بازیکن سابق استقلال می‌گوید نکونام در ۴ بازی ابتدایی لیگ بهترین عملکرد را داشته است.

هاشم حیدری، بازیکن سابق استقلال درباره برد این تیم مقابل همنام خوزستانی اظهار کرد: بازی خوبی بود و استحقاق برد در این بازی را داشت. خدا رو شکر این مهم اتفاق افتاد و آبی‌ها در یک بازی مهم و حساس، پیروز شدند. هرتیمی که جلوی استقلال به میدان می‌رود انگیزه دو چندانی دارد. استقلال خوزستان هفته گذشته استراحت کرده بود اما آبی‌ها یک بازی سنگین را مقابل سپاهان پشت سر گذاشته بودند.

نتایج قابل دفاع نکونام با استقلال

«عملکرد نکونام را در این ۴ بازی نخست چطور ارزیابی می‌کنید؟» او در پاسخ به این سوال افزود: هیچ کس فکر نمی کرد که استقلال با نکونام بتواند در این ۴ بازی چنین عملکرد خوبی داشته باشد. نکونام انگیزه بالایی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دارد و برای همین در همه بازی‌ها برای کسب نتیجه به میدان می‌رود. امیدوارم این روند خوب تا پایان فصل ادامه داشته باشد. البته استقلال قرعه نسبتا مناسبی هم داشته اما با توجه به اتفاقات قبل از شروع لیگ برتر نکونام نتایج قابل توجه‌ای کسب کرده است.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا این تیم مدعی قهرمانی خواهد بود بیان کرد: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است. استقلال امسال ۲ ستاره از خط حمله‌اش جدا شده و در خط دفاع هم سیلوا از این تیم رفته است اما توانسته در این ۴ هفته نتایج خوبی کسب کند. به نظرم باید به نکونام فرصت داد و از او حمایت کرد تا بتواند به همین روند خوبش ادامه دهد.

حسینی جزو ارکان قهرمانی استقلال بود

حیدری درباره عملکرد حسینی در این ۴ بازی ادامه داد: حسینی کاپیتان و بزرگ استقلال است و به قول نکونام انتظاری کمتر از این نمی‌رود.‌ در فصلی که استقلال قهرمان شد حسینی جزو ارکان اصلی قهرمانی بود و امسال هم چنین شرایطی را دارد. حالا هم که عنایتی قصد دارد او را برای بازی‌های آسیایی با تیم امید همراه کند که امیدوارم در آن مسابقات هم بدرخشد.

اختلاف بین نکونام و خطیر

بازیکن سابق استقلال در خصوص گلایه‌های نکونام در نشست خبری عنوان کرد: اختلاف بین کادرفنی و مدیریت وجود دارد ولی به نظرم با این وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمده است باید این شکاف را به هم نزدیک کرد چون برای موفقیت باید هر دو پشت هم باشند تا استقلال وارد حاشیه نشود.

او درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: به هر حال فیفادی است و لیگ به خاطر مسابقات دوستانه تعطیل است. امیدوارم که استقلال از این تعطیلات بهترین استفاده را ببرد و بتواند به هماهنگی بیشتری برسد البته که خیلی از بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هستند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه دیدار بعدی آبی‌ها حضور در داربی خواهد بود گفت: داربی حساس است اما مانند سایر بازی‌ها ۳ امتیاز دارد. استقلال با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ بیشتر می‌تواند روی این مسابقه تمرکز کند.

 

 

 

دیدگاه