زمان سفر طارمی به بارسلونا مشخص شد

زمان‌بندی مسابقات دقیق دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد و یاران طارمی خیلی زود باید به بارسلونا سفر کنند.

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را حفظ کرد و رضایت به انتقال او به میلان ایتالیا نداد، در گروه H لیگ قهرمانان اروپا باید با بارسلونا، رویال آنتورپ بلژیک و شاختار دونتسک اوکراین رقابت کند که تقابل ستاره ایرانی با آبی اناری‌ها جذابیت خاص و ویژه‌ای دارد.

مهدی طارمی که تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا و جدال‌های بزرگ ازجمله دیدار مقابل لیورپول، اتلتیکو مادرید، آ. ث. میلان و ... را دارد، حالا در فصل جدید این رقابت‌ها باید به مصاف بارسلونا برود و جدال هیجان انگیزی را برگزار کند؛ اتفاقی که در سالیان اخیر هیچ فوتبالیست ایرانی تجربه نکرده و می‌تواند تبدیل به بازی خاطره انگیزی برای این ملی‌پوش شود.

تیم فوتبال پورتو که فصل گذشته نتوانست قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را تکرار کند و در جام حذفی به قهرمانی دست یافت، در سه هفته ابتدایی فصل جدید سه پیروزی پیاپی کسب کرده و فردا شب هم یک بازی دیگر برابر آروکا برگزار انجام خواهد داد که مهدی طارمی نیز در این بازی حضور دارد.

طبق قرعه کشی انجام شده، تیم فوتبال پورتو نخستین بازی خود در گروه H لیگ قهرمانان اروپا را باید روز سه‌شنبه، بیست و هشتم شهریورماه مقابل شاختار دونتسک اوکراین برگزار کند و مهمان این تیم خواهد بود و دو هفته بعد هم در روز ۱۲ مهر در ورزشگاه دو دراگائو میزبان بارسلونا باشد.

برنامه زمان بندی یاران طارمی در مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر خواهد بود که طبق آن ستاره ایرانی پورتو همراه با تیمش روز سه‌شنبه، هفتم آذرماه باید در زمین آبی اناری‌ها به میدان بروند:

سه‌شنبه: ۲۸ شهریور / ساعت ۲۲:۳۰

شاختار دونتسک اوکراین- پورتو

چهارشنبه: ۱۲ مهر / ساعت ۲۲:۳۰

پورتو- بارسلونا

چهارشنبه: ۳ آبان / ساعت ۲۲:۳۰

رویال آنتورپ بلژیک- پورتو

سه‌شنبه: ۱۶ آبان/ ساعت ۲۳:۳۰

پورتو- رویال آنتورپ

سه‌شنبه: ۷ آذر / ساعت ۲۳:۳۰

بارسلونا- پورتو

چهارشنبه: ۲۲ آذر / ساعت ۲۳:۳۰

پورتو- شاختار دونتسک

مهدی طارمی پورتو

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار