احترام کنعانی‌زادگان به تصمیم قلعه‌نویی

محمدحسین کنعانی زادگان تصمیم امیر قلعه نویی را کاملا پذیرفته و در تمرین امروز نیز انگیزه بالای خود را برای بازگشت زودهنگام به اردوی تیم ملی به نمایش گذاشت.

حواشی شکل گرفته در بازی فینال مقابل ازبکستان که با اخراج لحظات پایانی محمدحسین کنعانی زادگان همراه شد، تصمیم جدی و انضباطی امیر قلعه نویی را در پی داشت.

کنعانی زادگان که طی چهار بازی ابتدایی فصل جزو نفرات شاخص و تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شد و کمتر کسی تصور عدم حضورش در اردوی تیم ملی را می‌کشید، در نهایت با تصمیم امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی به دلیل انضباطی در لیست قرار نگرفت.

مدافع باتجربه پرسپولیس که البته به نظر می‌رسد کاملا در مرز پختگی و پذیرش تصمیمات فنی قرار دارد، به خوبی با این موضوع کنار آمد و با ریکاوری مناسب اکنون در روزهایی که اردوی تیم ملی در بلغارستان دنبال می‌شود، در تمرین پرسپولیس حاضر شده و به دنبال این است تا بار دیگر با عملکرد موفق فنی و دوری از حواشی، جایگاه خود را در تیم ملی پس بگیرد.

کنعانی زادگان که طی دیدارهای این فصل جزو نفرات مورداعتماد و موثر یحیی گل محمدی در پرسپولیس بوده، باید دید در ادامه مسیر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد تا حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن سرخ‌ها و در ادامه برای جام ملت‌ها پشت سر بگذارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه