جانشین علیرضا منصوریان از اسپانیا می‌آید؟

از اهواز خبر می‌رسد خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی ۵۹ ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و قرار است به همراه دو دستیار اسپانیایی روز چهارشنبه به اهواز بیاید.

فولاد خوزستان پس از سه باخت پیاپی در لیگ برتر علیرضا منصوریان را از سمتش اخراج کرد و در دیدار با پرسپولیس هدایت این تیم به احمد آل نعمه و اولی گلادیسون سپرده شد که بازهم قرمزهای اهوازی شکست خوردند.

حال از اهواز خبر می‌رسد خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی ۵۹ ساله اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و قرار است به همراه دو دستیار اسپانیایی روز چهارشنبه به اهواز بیاید. اولی گلادیسون به عنوان مربی بدنساز و نادر غبیشاوی به عنوان مربی گلرها کارشان را ادامه خواهند داد و هنوز تکلیف مربیان بومی کادرفنی قبلی مشخص نشده است.

ایناسیو سابقه حضور در لالیگا را با تیم‌های لوانته، وایادولید و آلمریا را در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ دارد و پس از آن به لیگ چین پیوست. او در تیم‌های شانگهای شنژین و میژو میژیان چین نیز سابقه کار دارد.  

این مربی اسپانایایی پس از چین به لیگ کویت رفت و هدایت العربی را پذیرفت و پس از ۶ بازی و ۳ باخت و ۳ تساوی از کارش اخراج شد. او در سال ۲۰۲۰ با ساراگوسا در سگوندا لیگ اسپانیا حضور داشت و با این تیم به رتبه‌های پانزدهم و دهم رسید. حالا او باید به اهواز بیاید و هدایت فولاد بحران زده را بر عهده بگیرد تا این تیم را از قعر جدول جدا کند.

به نظر می‌رسد معارفه این مربی روز چهارشنبه در اهواز انجام شود و تمرینات نیز با تصمیم این سرمربی دنبال گردد، البته اگر اتفاق خاصی در این دوروز نیفتد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار