بدبیاری منچسر یونایتد/ حذف آنتونی بعد از ادعای همسر سابقش

باشگاه منچستریونایتد بعد از اتهامات مطرح شده اخیر علیه آنتونی، این ستاره برزیلی را کنار می‌گذارد.

آنتونی پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی برزیل از منچستریونایتد هم اخراج می‌شود. این بازیکن متهم به آزار همسر سابقش است و در آستانه دچار شدن به سرنوشت میسون گرینوود قرار دارد که فصل گذشته بعد از متهم شدن به آزار جنسی شیاطین سرخ او را کنار گذاشتند.

گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ادعا کرده که مهاجم منچستریونایتد در حالی که او باردار بود به او حمله کرد. وینگر 23 ساله برزیلی دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد، اما در پی این اتهام همسر فعلی اش او را ترک کرد و تیم ملی برزیل نیز درهای خود را به روی آنتونی بسته است.

هیات مدیره باشگاه منچستریونایتد بعد از سخت‌گیری سال گذشته در مورد گرینوود اکنون از سوی افکار عمومی در انگلیس تحت فشار است که برخورد مشابهی را با آنتونی انجام دهد.

گرینوود حتی پس از اینکه توسط دادگاه بی‌گناه شناخته شد همچنان مورد غضب شیاطین سرخ قرار داشت و در نهایت مجبور شد انتقال به ختافه را بپذیرد و دوباره شانس بازی کردن پیدا کند.

در مورد آنتونی شرایط پیچیده‌تر است، چرا که پلیس در تحقیقات اولیه اتهام علیه او را تایید کرده است. به این ترتیب باشگاه منچستریونایتد باید دومین بازیکن گران تاریخ خود را که برای انتقالش 95 میلیون یورو به آژاکس پرداخته بود را کنار گذاشته و به اجبار چشم‌هایش را به روی او ببندد.

وینگر برزیلی با وجود قیمت بالای انتقالش هیچ‌گاه نتوانست ستاره مورد انتظار یونایتدی‌ها باشد. او در مجموع 48 بازی برای این تیم انجام داده و تنها موفق به زدن 8 گل شده است. آنتونی در فصل جاری هنوز گلی به ثمر نرسانده و شاید فرصت دیگری هم برای این کار پیدا نکند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه