ستاره‌‌ای که رئال را از دست داد!

یاسین بونو، دروازه‌بان الهلال عربستان، تایید کرد پس از مصدومیت تیبو کورتوا یکی از گزینه‌های مورد نظر رئال مادرید برای جانشینی این دروازه‌بان بلژیکی بود.

 یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی الهلال عربستان، فاش کرد که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی رسمی از رئال مادرید دریافت کرده است.

این دروازه‌بان از سویا به الهلال عربستان پیوست و پیش از آن در رادار رئال مادرید بود تا جایگزین تیبو کورتوای بلژیکی شود. این دروازه‌بان به دلیل مصدومیت رباط صلیبی تا پایان فصل خانه نشین است.

بونو طی اظهاراتی در برنامه رادیویی اسپانیایی "ال‌پلوتاسو" گفت: "بله، پیشنهادی از رئال مادرید دریافت کردم و این برای من در اولویت بود. به دلیل جام ملت‌های آفریقا که قرار بود ژانویه آینده برگزار شود، مسائل پیچیده شد و این معامله به هم خورد."

گزارشی که ماه گذشته توسط روزنامه دیفنس سنترال منتشر شد، بیان کرد که رئال مادرید برای تکمیل این قرارداد به بونو اعلام کرد که نباید در جام ملت‌های آفریقا شرکت کند. این دروازه‌بان اکنون به طور ضمنی در اظهارات خود چنین شرطی‌ از سوی باشگاه اسپانیایی را تأیید کرده است.

بونو در طول مدت زمان کوتاه خود در الهلال موفق شده در سطح قابل توجهی ظاهر شود و در دیدار مقابل الرائد و الاتفاق دروازه خود را بسته نگه داشت. این دروازه‌بان در جریان بازی ال‌کلاسیکو عربستان مقابل الاتحاد چندین سیو عالی انجام داد که در نهایت تیمش 4-3 پیروز شد.

یاسین بونو

منبع: ورزش3
دیدگاه