واکنش طارمی به توهین‌های اسپورتینگ

مهدی طارمی نسبت به توهین های صورت گرفته از سوی باشگاه، هواداران و پیشکسوتان اسپورتینگ واکنش نشان داد.

 در روزهای گذشته و پس از دیدار میان پورتو و آروکا، حواشی زیادی پیرامون مهدی طارمی شکل گرفت. مهاجم ایرانی از سوی باشگاه رقیب یعنی اسپورتینگ مورد هجمه قرار گرفت و آنها بیانیه ای را علیه این بازیکن منتشر کردند.

علاوه بر این، یکی از پیشکسوتان اسپورتینگ نیز اظهارات سخیفانه ای را به زبان آورد. کارلوس خاویر خطاب به طارمی گفته بود: VAR برای کمک به داورها است. داور باید شجاعت به خرج می داد و به آن بازیکن مسلمان که وقتی به پرتغال آمد شنا هم بلد نبود و حالا خوب یاد گرفته شیرجه برود، دو کارت زرد نشان می‌داد.

در پایان دیدار ایران و آنگولا، مهدی طارمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره انتشار بیانیه باشگاه اسپورتینگ و صحبت هایی که یکی از بازیکنان سابق این باشگاه علیه او مطرح کرده بود واکنش نشان داد. 

مهدی طارمی

طارمی ضمن تشکر از حمایت فدراسیون و بازیکنان تیم ملی از خودش، گفت: او (کارلوس خاویر) برخی صحبت ‌ها را مطرح کرد که به ملیت ربط داشت و فقط به من نوعی ربط نداشت. فدراسیون از من یک سوال پرسید که آیا شما مایل هستید این کار را بکنیم و یک بیانیه منتشر کنیم؟ من هم گفتم برایم فرقی نمی ‌کند، من کار خودم را انجام می‌دهم و مهم نیست چه کسی چه می ‌گوید. گفتم این بحث یک جنبه ملی دارد و اگر دوست دارید، از طرف خودتان جواب بدهید زیرا این نوع توهین ‌نژادپرستانه به مردم ایران بود‌. برای من مسئله خاصی نبود.

مهاجم تیم ملی همچنین درمورد بیانیه اخیر اسپورتینگ لیسبون، گفت: با این صحبت‌ها به خودشان بی‌احترامی می‌ کنند چون VAR وجود دارد و خودشان (تیم داوری) آن تصمیم را گرفته اند. وقتی که اینگونه می شود، پس قطعا یک چیزی بوده که آن تصمیم را گرفته اند. فکر می کنم بیش‌تر از من به خودشان بی ‌احترامی کردند. من این را به فال نیک می گیرم و با گل هایم جبران می کنم.

مهدی طارمی

منبع: ورزش3
دیدگاه