بزرگ‌ترین ستاره فوتبال قطر رسید + عکس

مارکو وراتی که در ساعت‌های گذشته اخبار امضای قراردادش با العربی قطر اعلام شده بود توسط این باشگاه معرفی شد.

مارکو وراتی هم به جمع ستاره‌های فوتبال اروپا که راهی خاورمیانه شده‌اند اضافه شد اما او بر خلاف اکثر ستاره‌ها که امسال تابستان راهی عربستان شدند راه قطر را در پیش گرفت و امروز رسما به عنوان بازیکن الاهلی به هواداران معرفی شد.

مارکو وراتی

در طول تابستان گزارش‌هایی درباره تمایل الاتحاد عربستان به مارکو وراتی منتشر شده بود اما او در نهایت راهی قطر شد تا با قراردادی 45 میلیون یورویی پیراهن سرخ‌رنگ العربی را به تن کند.

این ستاره 30ساله ایتالیایی دسامبر گذاشته قرارداد جدید 4 ساله‌ای با پاری سن ژرمن امضا کرده بود و به نظر می‌رسید قصد دارد تا پایان فوتبالش در پاریس بماند اما با ورود لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید پی‌اس‌جی، طالع او در این تیم برگشت.

از زمان ورود انریکه به باشگاه مشخص بود که پاری سن ژرمن سیاست جدیدی در پیش گرفته و به جای خرید ستاره‌های بزرگ و پر زرق و برق قصد دارد از این پس روی ستاره‌های جوان و آینده‌دار تمرکز کند. حتی گفته می‌شد انریکه در گفتگویی صریح با وراتی به او گفته اگر در پاریس ماندگار شود در تیم او جایی نخواهد داشت و بهتر است اگر پیشنهاد دارد به آن جواب مثبت بدهد.

وراتی در تابستان 2012 از تیم پسکارا در سری B ایتالیا به پاری سن ژرمن پیوست. ورود او همزمان بود با به دست گرفت مالکیت پاری سن ژرمن توسط صندوق سرمایه‌گذاری قطر. به نظر می‌رسد مالکیت قطری بر پی‌اس‌جی انتقال وراتی به العربی را تسهیل کرده است.

مارکو وراتی

مارکو وراتی

منبع: ورزش3
دیدگاه