نساجی با 32 بازیکن مقابل الهلال

آخرین تغییرات لیست آسیایی نساجی ایران برای حضور در لیگ قهرمانان انجام شد.

علی دهقانی، معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران، با اشاره به آیین‌نامه مسابقات و با استناد به ماده ۲۹ بند ۱ - ۴، که حداکثر تا ۷ روز پیش از آغاز اولین بازی مرحله گروهی، باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۸ بازیکن را در لیست ثبت‌شده، تغییر داده یا اضافه کنند، عنوان کرد: فرایند تغییر و یا ثبت بازیکنان جدید با موفقیت در آخرین ساعت روز یکشنبه این هفته به پایان رسید.

او ادامه داد: در لیست اولیه ۲۷ بازیکن به ثبت رسیدند که متین کریم‌زاده در این بازه زمانی از تیم جدا شد، همچنین محمدرضا ترابی، امیررضا رضاپور، اسماعیل بابایی، مهدی رضایی، آریا برزگر و آنتونیو دلگادو بازیکنانی بودند که به لیست بازیکنان باشگاه در آسیا اضافه شدند. با این تفاسیر از ۸ نفری که باشگاه مجاز به تغییر یا اضافه کردن بود، با احتساب کریم‌زاده از ۷ سهمیه استفاده شد و در نهایت لیست آسیایی نساجی با ۳۲ بازیکن بسته شد و تا پایان مرحله گروهی این ۳۲ نفر مجاز به همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نساجی

دهقانی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال عربستان نیز عصر امروز با صدور ITC خوزه آنتونیو دلگادو، حضور وی در بازی مقابل بمبئی‌سیتی را بلامانع کرد و استفاده از وی در صورت صلاح‌دید کادر فنی قانونی خواهد بود.

معاون ورزشی باشگاه نساجی یادآور شد: جا دارد در این فرایند تشکر ویژه‌ای از روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال داشته باشیم که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب شدند باشگاه نساجی با حداکثر نفرات، گام در آوردگاه لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه