امیدواری پرسپولیسی‌ها به آمار فوق‌العاده گل‌محمدی!

یحیی گل محمدی هر ۳ بازی قبلی خود را مقابل النصر با پیروزی پشت سر گذاشته است .

پرسپولیس درحالی اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل النصر عربستان برگزار کند که این تیم تفاوت زیادی با سال های گذشته دارد و به مراتب قوی تر شده است. النصر تا همین چند سال پیش یک تیم معمولی بود ولی با هزینه زیاد و آوردن ستاره های بزرگ دنیای فوتبال و همچنین مربیان خارجی خوب، حالا تبدیل به یکی از تیم عای قدرتمند قاره آسیا شده است. هرچند پرسپولیس در بازی با النصر میزبان است ولی نمی تواند از حضور هوادارانش در این بازی بهره ببرد و قرمزها در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان رونالدو و یارانش باشند. با این وجود پرسپولیسی ها یک امیدواری ویژه هم دارند و آن آمار فوق العاده یحیی گل محمدی مقابل النصر است.

یحیی هر ۳ تقابل قبلی خود مقابل النصر را با برد پشت سر گذاشته است و از این حیث عملکردی بسیار عالی داشته است. گل محمدی قبلا دو بار با ذوب آهن النصر را شکست داده بود و تقابل سوم یحیی با این تیم عربستانی موقعی بود که او با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف عربستانی قرار گرفت. آن بازی که همین ۳ فصل قبل برگزار شد،در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید ولی شاگردان گل محمدی در ضربات پنالتی موفق شدند حریف قدرتمند خود را شکست دهند و راهی فینال شوند.

حالا یحیی برای چهارمین بار مقابل النصر قرار خواهد گرفت و حال باید دید می تواند یک برد دیگر به آمار فوق العاده خودش مقابل این تیم اضافه کند یا خیر.

 

دیدگاه