رونمایی از بزرگ‌ ترین پرچم هواداری مقابل النصر عربستان

در بازی پرسپولیس و النصر از بزرگ‌ترین پرچم هواداری رونمایی خواهد شد.

اگرچه تماشای بازی های النصر نشان می دهد هواداران این تیم تا چه اندازه هماهنگ و بر اساس استانداردهای روز به تشویق و حمایت روحی بازیکنان خود می پردازند اما کانون هواداران پرسپولیس نیز با وجود سکوهای خالی برای رویارویی بزرگ تیم محبوب شان با این تیم عربستانی برنامه ویژه ای دارند.

داستان از این قرار است که کانون هواداران پرسپولیس از صبح روز گذشته در قالب گروه های مختلف روی سکوهای خالی و تازه تعمیر ورزشگاه آزادی مستقر شده و در حال انجام برخی اقدامات هستند. اقداماتی که قرار است در بازی فردا حسابی به چشم بیاید چرا که طبق ادعای مسئولان کانون هواداران پرسپولیس قرار است از بزرگ‌ترین پرچم هواداری در بازی پرسپولیس مقابل النصر رونمایی شود.

در قسمت روبروی جایگاه نیز احتمالا شاهد رونمایی از نام پرسپولیس خواهیم بود که البته با حروف انگلیسی و با نوری خوش رنگ کنار هم قرار می گیرند.

رونمایی از تصاویر بازیکنان پرسپولیس که به شکلی بزرگ چاپ و از طبقه دوم استادیوم آویزان می شوند نیز دیگر اقدام کانون هواداران پرسپولیس خواهد بود.

باید منتظر بود و دید با این تدابیر که به نظر می رسد همگی برای بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس تدارک دیده شده، سرخ پوشان می توانند بازی خوبی را مقابل حریف پر قدرت و تا دندان مسلح عربستانی خود ارائه دهند یا ...

 

دیدگاه