رقم قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی افشا شد

مدافع تیم ملی می‌گوید پیش از پرسپولیس قرارداد دو میلیون دلاری داشته است.

 مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس معتقد است که قرارداد بازیکنان پرسپولیس از سایر تیم‌ها کمتر است و اگر او به تیم دیگری برود، می‌تواند قرارداد بیشتری بگیرد.

قرارداد دو میلیون دلاری داشتم

قراردادها منتشر شده و فکر می‌کنم ما از نظر قراردادی در رده هشتم تیم‌های لیگ برتری باشیم. بازیکنان پرسپولیس، بازیکنان تیم ملی هستند. نه فقط من، بلکه سایز بازیکنان هم از تیم‌های دیگر پیشنهادات دوبرابری داشتند. قرارداد من در چین ۱.۷۵۰ بود که با پاداش دو میلیون دلار می‌شد، اما قراردادم را فسخ ‌کردم و با ۱۲ میلیارد آمدم که همین مبلغ را هم سه ماه سه ماه می‌‌دادند.

هوادار زیادی داریم، رسیدگی کنید

من فکر می‌کنم باید خیلی بیشتر از اینها به بازیکنان پرسپولیس برسد؛ ما در لیگ قهرمانان نماینده یک ملت هستیم و همه به ساق پای ما نگاه می‌کنند. باید به تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تیم‌هایی که نماینده کشور هستند یا هواداران زیادی دارند، بیشتر رسیدگی شود.

سقف نه، کف قرارداد را هم نگرفتیم

سقف که هیچ، ما کف قرارداد را هم نگرفتیم. نمی‌خواهم حاشیه درست شود، اما قرارداد را دربیاورید. من و برخی از بازیکنان پرسپولیس هر کدام دو جام جهانی و دو جام ملت‌ها داریم و افتخارات زیادی داریم، اما قراردادیمان خیلی کم است. هر کدام از ما بخواهیم به تیم‌های دیگری برویم، حداقل دو یا سه برابر می‌گیریم.

قانون سقف بودجه اصلا درست نیست 

فکر می‌کنم این قانون درست نیست و هر کسی باید با توجه به ارزشی که دارد، پول بگیرد. کسی که ارزش دارد، نمی‌تواند پنج میلیارد بگیرد. بازیکنی که اسم و رسم‌ دارد، دو میهمانی برود و دو خانواده را ببیند، همه از او انتظار دارند. همه از منِ مرتضی انتظار دارد و هر کدام از ما فوتبالیست‌ها چند خانواده داریم که به آنها می‌رسیم؛ به این ۵۰ تومان بده و آن ۱۰۰ تومان بده و اگر بخواهی سه ماه به سه ماه هم پول بگیری، چیزی برای خودت نمی‌ماند.

سه قهرمانی آوردیم اما…

با این میزان زحمت و فشار و هوادار و این شرایطی که کل زندگی‌ات هم باید روی اصول باشد و دو شب نمی‌توانی تا ۲ شب بیدار بمانی، چه کسی این وضعیت را قبول می‌کند؟ امیدوارم درست شود و بتوانیم برای پرسپولیس پرچم‌داری کنیم. ما پارسال دو قهرمانی آوردیم که سومین قهرمانی هم آمد اما شرایط این است. هر چه بگوییم، به جایی نمی‌رسد. امیدوارم درست شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه