پدیده ایران جانشین کاپیتان قطر شد

السد در حضور تعویضی مدافع ایرانی جوان خود موفق به کسب پیروزی مقابل قطر اس. سی شد.

در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم السد در حالی که محمدامین حزباوی را مثل مسابقه آسیایی اخیرش در ترکیب ابتدایی نمی دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در استادیوم بین المللی خلیفه دوحه مقابل قطر اس. سی رده هشتمی قرار گرفت.

یاران حزباوی که پنج روز قبل در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی بدون گل خانگی مقابل شارجه امارات دست پیدا کرده و پیش از آن هم در لیگ ستارگان قطر برابر تیم فوتبال الوکره متوقف شده بودند، امشب توانستند به این روند پایان بدهند و سه امتیاز مسابقه با تیم فوتبال قطر اس. سی را بگیرند

السد

تیم فوتبال السد که پس از دو پیروزی پیاپی در ابتدای فصل جدید لیگ ستارگان قطر، مقابل الوکره به تساوی رسیده بود، امشب توانست برابر تیم قطر اس. سی به پیروزی سه بر یک دست برسد که گونزالو پلاتا، اکرم عفیف (پنالتی) و پائولو اوتاویو گلزنان این تیم بودند تا 10 امتیازی شوند و موقتا به رده دوم جدول صعود کنند.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد که در دو هفته گذشته لیگ ستارگان قطر جزو نفرات اصلی بود و در لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات به طور کامل روی نیمکت حضور داشت، در مسابقه امشب مقابل قطر اس. سی از دقیقه 74 جانشین حسن الهیدوس، کاپیتان السد و تیم ملی قطر شد که تیمش پس از ورود او گلی دریافت نکرد.

السد

منبع: ورزش3
دیدگاه