فرار الهلال از بحران با گل تماشایی روبن نوس !

شاگردان ژسوس به زحمت موفق به کسب پیروزی برابر تیم لیگ یکی عربستان شدند.

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم فوتبال الهلال که حریف آسیایی نساجی ایران است، از ساعت 18:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر عبدالعزیز بن مساعد به مصاف الجبلین، تیم رده پنجمی لیگ دسته اول این کشور رفت.

الهلال که طی یک هفته گذشته دو تساوی پیاپی مقابل تیم‌های نوبهار نامانگان ازبکستان و ضمک در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ روشن عربستان داشت، امیدوار بود امروز با انجام 6 تغییر در ترکیب خود و عدم حضور نیمار بتواند برابر حریف لیگ یکی خود به برتری در جام پادشاهی برسد که توانست با گلزنی نوس به این مهم برسد.

 الهلال

روبن نوس، ستاره پرتغالی که پس از پیوستن به الهلال در یک مسابقه تدارکاتی و یک بازی جام باشگاه‌های عرب موفق به گلزنی شده و پس از آن در لیگ روشن عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، امروز توانست با یک شوت تماشایی و فنی به این روند پایان بدهد و تک گل برتری تیمش را بزند.

الهلال در دقیقه 64 روی ارسال سالم الدوسری از کرنر سمت چپ زمین و ضربه پشت سر کالیدو کولیبالی روی دروازه الجبلین خطرساز شد که دفع ناقص مدافع حریف به پشت محوطه جریمه را روبن نوس با یک ضربه بغل پای دیدنی تبدیل به گل کرد تا این تیم به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برسد و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام پادشاهی راه یابد.

الهلال

تیم فوتبال الهلال چهار روز دیگر در لیگ روشن عربستان به مصاف تیم الشباب خواهد رفت و روز سه‌شنبه هفته آینده در دومین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی ایران قرار می‌گیرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه