ترکیب النصر بدون کریستیانو رونالدو

لوئیز کاسترو بدون حضور دو ستاره خارجی ترکیب تیمش مقابل احد را اعلام کرد.

در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم فوتبال النصر که یکی از حریفان آسیایی پرسپولیس به حساب می آید، از ساعت 21:30 امشب در استادیوم امیر عبدالله فیصل جده به مصاف تیم احد رفته است.

نواف العقیدی، نواف بوشل، آیمریک لاپورت، عبدالله العمری، الکس تلس، عبدالله الخیبری، سکو فوفانا، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، عبدالرحمن غریب و سادیو مانه 11 بازیکنی هستند که در ترکیب اولیه النصر عربستان در دیدار مقابل احد قرار گرفته‌اند.

تیم النصر که چهار روز قبل در حساس‌ترین مسابقه هفته لیگ روشن عربستان موفق به کسب پیروزی ارزشمند 4 بر 3 مقابل الاهلی شد، در بازی امشب نسبت به دیدار گذشته‌اش چهار تغییر در ترکیب اولیه داشته که علی لاجامی، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ و کریستیانو رونالدو از جمع نفرات اصلی خارج شدند و نواف بوشل، عبدالله العمری، سکو فوفانا و عبدالرحمن غریب به جای آنها در زمین حضور دارند.

النصر عربستان که در هفت مسابقه رسمی اخیرش در لیگ روشن و لیگ قهرمانان آسیا به هفت پیروزی پیاپی رسیده و در این مدت کریستیانو رونالدو نیز 8 گل زده بود، امشب بدون این فوق ستاره پرتغالی دیدار برابر تیم احد را آغاز کرده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه