مالک داماش: ضرب و شتم داور کذب است

مالک باشگاه داماش گیلان گفت: بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم ما فقط به داور اعتراض کردند و ضرب و شتم داور صحت ندارد.

ناصر زحمتکش روز سه شنبه در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی تیم‌های خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان اظهار کرد: ضرب و شتم داور این بازی صحت نداشته و هیچ مستنداتی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: بازیکنان و نیمکت نشینان تیم ما به نحوه قضاوت داوری به شدت اعتراض کردند زیرا یک پنالتی مسلم به سود تیم ما نادیده گرفته شد در حالی که حتی دروازبان تیم حریف نیز باید اخراج می شد.

وی ادامه داد: پس از اعتراض ما، داور این دیدار بازی را قطع کرد و دیگر حاضر به ادامه بازی نشد ضمن آنکه تیم ما پس از خارج شدن تیم خیبر خرم آباد زمین بازی را ترک کرد چون از بلندگو اعلام شد که با نظر گروه داوری این دیدار ادامه نخواهد یافت.

مالک باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: در این راستا روز چهارشنبه (فردا) در همین خصوص با رای صادره از سوی کمیته انضباطی، جلسه‌ای در تهران برگزار و تمامی مستندات خود را ارائه می کنیم. فیلم‌بردار داشتیم و فیلمهای موجود را دراختیار کمیته انضباطی قرا می دهیم.

زحمتکش در ادامه با نقد رفتار نیمکت‌نشینان تیم داماش بیان کرد: داور اشتباه مسلمی را در دیدار ما مرتکب شد اما نیمکت نشینان ما باید خویشتنداری می‌کردند و بازیکنان داخل زمین را آرام می کردند اما اعتراض آنان بیش از بازیکنان داخل زمین بود.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال با تمام بازیکنان و نیمکت نشینانی که اعتراض شدیدی انجام و بهانه دست داور دادند تا بازی را قطع کند، برخورد و جریمه خواهیم کرد چون نیمکت‌نشینان نباید وارد زمین می شدند.

وی در خاتمه گفت: به هرحال همه تیم‌ها اعتراض می کنند و با توجه عدم تایید اعتراض نیمکت نشینان داماش در دیدار با خیبر خرم آباد، دوباره اعلام می کنم که به هیچ وجه داور بازی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته و ما مستندات خود را در این خصوص به کمیته انضباطی ارایه خواهیم داد.

تیمهای فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم آباد عصر دوشنبه(دیروز) در هفته چهارم رقابتهای لیگی دسته اول کشور در خرم آباد رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار به دلیل اعتراض شدید بازیکنان داماش نسبت به نحوه قضاوت، نیمه تمام ماند.

با صدور دستور موقت کمیته انضباطی، ۱۰ بازیکن و سه نفر از اعضای کادرفنی و اجرایی داماش نیز تا اطلاع ثانوی محروم شدند که بنا به این رای، تخلفی از سوی ابراهیم رضایی تدارکات، محمد مختاری و محمود خرم زی مربیان، اشکان توانای بیجی، مهدی رستمی، امید پور قنبری، سیدمحمد خرم الحسینی، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی، حسین خیری، سعید طالبی، مصطفی آقاجانی و آزاد جعفرزاده بازیکنان داماش صورت گرفته و نامبردگان محروم شدند.

طبق این رای از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه داور در خور صدور قرار دستور موقت است لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رأی مقتضی نامبردگان از همراهی تیم خود در مسابقات محروم هستند و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

 

 

 

دیدگاه