اعتراض استقلالی‌ها به رضا عنایتی !

تصمیمی که رضا عنایتی در چین گرفت با انتقاد گروهی از هواداران استقلال مواجه شده است.

تیم ملی امید کشورمان به مراحل حذفی بازی‌های آسیایی صعود کرده و باید به مصاف تایلند برود. این تیم در آخرین بازی مرحله مقدماتی توانست مغولستان را مقتدرانه شکست بدهد ولی تدابیر اتخاذ شده توسط رضا عنایتی و ترکیب ثابت انتخاب شده توسط او انتقاداتی را در پی داشت.

استقلالی‌ها مدعی‌اند رضا عنایتی که خودش بازیکن بزرگی بود و در لیگ برتر هم مربیگری کرده است، باید دغدغه‌های استقلال را به طور کامل درک کند و برای اینکه در عرصه تیم امید رزومه خوبی از خودش بر جای بگذارد نباید دست به تدابیر عجیب و غریب بزند. استقلالی‌ها از اینکه در بازی بسیار آسان مقابل مغولستان هم حسین حسینی درون دروازه قرار گرفته بود به شدت ناراضی‌اند و اعتقاد دارند اگر یک بازیکن تیم حریف از فرط هیجان تقابل با ایران، درون محوطه جریمه حرکت عجیبی می‌کرد و موجب مصدومیت کاپیتان استقلال می‌شد، چه کسی جواب استقلال و جواد نکونام را می‌داد؟

آنها همچنین روی این نکته هم مانور می‌کنند که بازی با تیم‌هایی مانند مغولستان بهترین فرصت برای دروازه‌بانان ذخیره حسینی بود تا کسب تجربه کنند و انگیزه خود را بالا ببرند اما رضا عنایتی در تصمیمی محتاطانه چنین اجازه‌ای را به آنها نداد.

 

دیدگاه