سرمربی تیم ملی بسکتبال: در نیمه دوم به خودمان آمدیم

هاکان دمیر درباره پیروزی بسکتبال ایران برابر عربستان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از برد برابر عربستان گفت: ما ابتدا بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی خوب دفاع کردیم و بازی را خوب کنترل کردیم ولی در کوارتر دوم با توجه به تعویض‌های انجام شده آنها  برای لحظاتی بازی را در دست گرفتند و در نیمه اول اختلاف را زیاد کردند.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی ما به خودمان آمدیم و سعی کردیم با شرایط بازی خودمان را وفق دهیم و عملکرد خوبی داشتیم. هنگامی که ما هم به اختلاف بالای ۲۰ رسیدیم، تعویض‌هایی انجام دادیم چرا که خیالمان راحت‌تر شده بود اما آنها هم تیم خوبی بودند و کیفیت خودشان را نشان دادند. ما با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

وی همچنین گفت: تیم من یک بار دیگر در خط دفاعی و واکنش خوبی نشان داد و کیفیت تیم خودمان را نشان دادیم. تیم عربستان هم تیم خوبی بود و خوب شوت پرتاب می‌کرد اما در نهایت تیم ما با عملکرد بهتر پیروز شد.

مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردیم

سجاد مشایخی، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران که نفش مهمی در برد ایران برابر عربستان داشت بعد از این پیروزی گفت: به نظرم همه بازیکنان با تمرکز بالایی بازی کردند و باید تیمی بازی کردن را ادامه بدهیم. بازی سختی بود و مدتی است برابر این تیم بازی‌های پایاپایی را پشت سر می‌گذاریم اما در این مسابقه خداراشکر رفته رفته جا افتادیم و اعتماد به نفس خوبی پیدا کردیم و توانستیم پیروز شویم. از حالا باید به برد مقابل قزاقستان فکر کنیم و اینکه صدرنشین شویم. ببینیم در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو می شویم.

او در ادامه با توجه به حضور متوالی در جام جهانی و بازی‌های آسیایی اظهار کرد: ما چهار ماه است که در اردو هستیم و از خانواده دوریم ولی باید تمرکز خود را حفظ و با نتایج عالی دهکده را ترک کنیم.

واحدی: امیدوارم مدال بگیریم

سینا واحدی بازیکن جوانی که این روزها جایگزین زوج بهنام یخچالی و سجاد مشایخی شده گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را در میدان انجام دادند. البته یکسری نوسان‌ها داشتیم که طبیعی است و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و مدال بگیریم.

او در خصوص میزبانی چینی‌ها هم اظهار کرد: میزبانی آنها خوب است و بر اساس گفته‌های بازیکنان قدیمی، چینی‌ها نسبت به برگزارکنندگان دوره قبلی بهتر عمل کرده‌اند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار