جلسه خطیر و نکونام در حضور این سه نفر

علاوه بر جلسه علیرضا دبیر با جواد نکونام و علی خطیر، سرمربی و مدیرعامل استقلال احتمالاً یک جلسه سرنوشت ساز دیگر هم خواهند داشت.

جواد نکونام جمعه به دعوت علیرضا دبیر راهی فدراسیون کشتی شد و علی خطیر هم دقیقاً با دعوتی مشابه به همان جا آمد تا طرفین در حضور رئیس فدراسیون کشتی مشکلاتی که باعث اختلافشان شده را به طور صریح بیان کنند و برای حل این موارد، تصمیم بگیرند. حالا نکته مهم اینجاست که خبرهای رسیده حکایت از برگزاری احتمالی یک نشست مهم و سرنوشت ساز دیگر دارد.

قرار است ظهر روز یکشنبه نهم مهر ماه علی خطیر و جواد نکونام در جلسه‌ای که حسن روشن و دو استقلالی دیگر هم در آن حاضر می‌شوند، حضور پیدا کرده و پیرامون مشکلات استقلال حرف بزنند. این جلسه در قیاس با نشستی که به میزبانی علیرضا دبیر برگزار شد مسائل فنی را به صورت ریزتر مورد بررسی قرار می‌دهد.

روز جمعه ۵ نفر از پیشکسوتان استقلال در تمرین این تیم حاضر شده و ضمن اعلام حمایت قاطعانه از جواد نکونام و شاگردانش، پیگیر بحث مذاکره با علی خطیر هم شدند تا قضیه اختلافات حل و فصل شود چون به خوبی می‌دانند اگر مشکل یک جانبه حل شود، در واقع مرتفع نشده و کار به جایی نخواهد رسید.

 

دیدگاه