مربی تیم ملی والیبال: داور با اشتباهاتش تمرکز ایران را به هم زد

مسعود آرمات پس از شکست تیم ملی والیبال کشورمان مقابل چک گفت: متاسفانه داور با اشتباهات خود اجازه نمی‌داد که روند بازی را در دست بگیریم.

مسعود آرمات پس از شکست تیم ملی والیبال مقابل چک اظهار کرد: قبل از هر چیز از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم که این بازی را باختیم اما تمام تلاش‌مان بر این بود که پیروز شویم. تلاش کردیم اما متاسفانه در دریافت دچار مشکل بودیم. تیم چک خارج از تصور ما در سرویس عالی کار کرد. با آنالیز که در این تورنمنت از تیم چک داشتیم، به این شکل سرویس نزده بودند اما با سرویس تمرکز ما را به هم ریخت.

وی در ادامه گفت: در گیم‌های بعد، با تغییراتی که در ارنج و جابجایی بازیکنان در پست‌ها داشتیم، توانستیم سرویس‌های خوب چک را مهار کنیم اما یک جاهایی داور تمرکز تیم ما را از بین می‌برد و بچه‌ها تمرکزشان را از دست دادند. آقای عطایی با بازیکنان می‌کرد صحبت می‌کرد که تمرکزشان از بین نرود، با هر ترفند و تاکتیکی به بازی برمی‌گشتیم ولی دوباره اشتباهات داوری باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان می‌شد.

آرمات در پایان افزود: البته نمی‌خواهم این باخت را گردن داور بیندازم اما در بازی حساسی که تیم حریف به این شکل سرویس می‌زند و ما دچار مشکل هستیم، جایی که می‌توانستیم روند بازی را به دست بگیریم، متاسفانه داور با اشتباهات خود اجازه این کار را نمی‌داد. فقط می‌توانیم بگوییم شرمنده مردم هستیم و انشاالله در سه بازی بعدی جبران کنیم و شرایط خیلی بهتر شود.

 

منبع: فارس
دیدگاه