مجیدی: سطح تیم‌های لیگ امارات مثل هم است

فرهاد مجیدی فریب رتبه حتا در جدول رده بندی را نمی خورد و با قدرت کامل وارد زمین مسابقه می شود.

آخرین بازی اتحاد کلباء پیش از حضور این تیم در تعطیلات فیفا دی، از ساعتی دیگر آغاز می شود و شاگردان مجیدی باید به مصاف قعرنشین ادنوک لیگ امارات بروند.

فرهاد مجیدی که هفته قبل توانست در خانه عجمان پیروزی پر گل 5 بر 3 را کسب کند، حالا در پی رسیدن به یک برد شیرین دیگر است تا بتواند به رتبه های بالای جدول صعود کند.

سرمربی ایرانی کلباء در نشست خبری پیش از بازی گفته بود که جدول رده بندی نشان دهنده سطح واقعی تیم حتا نیست و آنها تیم خوبی هستند تا اینگونه نشان دهد فریب جایگاه این تیم را نمی خورد.

مجیدی بر دشواری این بازی تأکید کرده بود و در تمام تمرینات طول این هفته تیمش، بر جدی گرفتن این مسابقه تأکید کرده و از اهمیت کسب سه امتیاز برای آنها گفته بود.

سرمربی سابق استقلال که می خواهد قبل از آغاز فیفا دی و تعطیلی ادنوک لیگ رتبه تک رقمی را برای تیمش به ارمغان بیاورد، از لزوم داشتن تمرکز و تلاش مضاعف برای رسیدن به یک نتیجه خوب سخن گفت.

مجیدی در پایان گفته بود: ما نباید به جدول رده بندی و جایگاه تیم ها نگاه کنیم زیرا سطح تیم ها در لیگ مثل هم است. تیم برای مسابقه کاملا آماده است و همه از اهمیت این رویارویی آگاه هستند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه