فرصت سوزی عجیب مهدی قایدی پیش همسرش

مهدی قایدی به مانند دیدار قبلی مقابل عجمان، دیروز نیز در بازی با حتا چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

اتحاد کلباء توانست برای دومین هفته متوالی به یک پیروزی مهم دست یابد تا جایگاه این تیم در جدول رده بندی بهبود پیدا کند. شاگردان مجیدی برابر تیم قعرنشین حتا ۲ بر یک برنده شدند و در روزیکه موقعیت‌های پرشماری را از دست دادند، موقتا به رتبه هفتم صعود کردند.

 

مهدی قایدی در این دیدار ۹۰ دقیقه به طور کامل در زمین بازی حضور داشت و در چند موقعیتی که نصیبش شد، نتوانست دروازه حریف را باز کند که اوج موقعیت‌های از دست رفته وینگر بوشهری کلباء، به تک به تکی برمیگردد که او در وقت‌های تلف شده مسابقه از دست داد.

این بازیکن که هفته قبل و برابر عجمان ۲ گل به ثمر رسانده بود، در همان بازی فرصت هت تریک را به دست آورد، ولی یک موقعیت طلایی را از دست داد. در لحظاتی که بازی ۵ بر ۲ دنبال می‌شد، روی پاس در عمق زیبایی که دنیل بسا به قایدی داد، او با گلر میزبان روبرو شد، ولی مهدی ضربه‌اش را به بدن دروازه‌بان کوبید و فرصت ثبت سومین گل در این بازی را هدر داد.

این اتفاق دیشب نیز برای وینگر ایرانی کلباء مو به مو و با همان جزئیات تکرار شد. دنیل بسا یک توپ خوب را در زمین خودی به دست آورد و با سری بالا، مهدی قایدی را دید که در عمق خط دفاعی در حال فرار به سمت دروازه حریف است و با یک پاس طلایی، او را صاحب فرصت کرد.

مهدی که در موقعیت تک به تک با گلر حتا قرار گرفته بود، بین زدن ضربه و دادن پاس گل دو دل بود و چند لحظه‌ای دست نگه داشت تا شاید آندرس وومبرگر سریعا خودش را به او برساند، ولی از آنجایی که یک مدافع با مهاجم اسلوونیایی در حال دویدن بود، قایدی تصمیم گرفت تا خودش ضربه‌اش را بزند.

اما شوت مهدی به حد کافی زاویه نداشت و سالم خیری بدون واکنش خاصی و فقط با ایستادن سر جای خود، توانست سد راه شوت قایدی شود و این موقعیت آشکار گلزنی را از وینگر بوشهری گرفت تا مانع از گلزنی او شود.

در لحظات پایان بازی که حتا فشار خود برای زدن گل تساوی را افزایش داده بود، این گل می‌توانست نتیجه را ۳ بر یک کند و خیال فرهاد بابت پیروزی راحت شود، ولی باشو قدر این توپ را ندانست و پس از آنکه این موقعیت فوق العاده را از دست داد، زیر چشمی به نیمکت تیمش نگاه کرد و به خوبی می‌دانست فرهاد بابت این هدر دادن فرصت‌ها حسابی عصبانی است.

در روزی که که برادر و همسر مهدی قایدی در استادیوم حاضر بودند، فرهاد تا آخرین ثانیه بازی به او اجازه داد تا در زمین حضور داشته باشد بلکه بتواند پایش به گلزنی باز شود، ولی بخت با قایدی یار نبود و او که چند فرصت نیز در نیمه اول داشت، دست خالی زمین را ترک کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه